6 Juli 2016

Een maand geleden was ik begonnen en dat was best wel spannend. Leuke reacties van iedereen en ben daar best heel dankbaar voor. Het gaat steeds beter en voel me ontzettend happy met mijn new life. Heb best veel klanten aan de telefoon en voel me prettig met hoe ik de telefoon opneem en de klanten help bij afspraken,vragen,doorverbinden en alles eromheen. Fijne collega's die me helpen,want ook ik heb hulp nodig voor sommige dingen. Gelukkig kan ik dat andersom ook doen en dan vullen we elkaar goed aan. Ook wel collega's aan de telefoon waarmee ik heb samen gewerkt en ook degene waar ik vaak contact mee had, die moeten wel wennen aan mij,maar ik merk dat het steeds beter gaat. Fijn is het dat er leuk en goed contact is met alle vestigingen en dat ik mij niet hoef in te houden of anders moet gaan gedragen. Ik voel me vrij binnen heel motorhuis en ben blij dat ik deze stap heb genomen. Natuurlijk kijk ik terug naar wat ik allemaal gedaan heb en heel veel opgestoken. Maar nu is het mijn beurt en pak het met beide handen op.
Zo gaat het reizen met de bus en trein prima. Hoe drukker hoe leuker als ik er maar bij kan zitten Hahaha. Af en toe een praatje of een glimlach prima toch? Vanochtend kwam dan mijn overbuurman tegen over mij zitten en verrast dat we elkaar tegen kwamen. Leuk is dat.
Gisteren middag kwam mijn begeleidster langs en ik was wel verrast met haar bezoek en hebben dik drie kwartier zitten kletsen over hoe het ging. Ik kon nog eeuwen door kletsen,maar dat gaat niet. Blij dat ze af en toe komt,maar dat had ik wel zo besproken.
Thuis gaat het ook goed,want dat is de basis ook als je alleen bent. Ik heb mijn ritme wel gevonden en gaat top.
Het is dan wel zo dat mijn kids nog even mij zien als ........ maar deze zomer zal het gaan blijken hoe of wat.
Gisterenavond nog even bij mijn ex schoonmoeder geweest (ze blijft mijn tweede moeder 😊) ze was jarig geweest en gezellig gekletst.
De komende tijd heb ik al wel plannen gemaakt voor mezelf en ga ze delen met degene waar ik veel om geef.

#geloofindetoekomstdoewatgoedvoeltblijfnietnadenkenzalikwelofzaliknietmaarkomervooruitweesjezelf  ðŸ’‹ðŸ’‹ðŸ’‹

Geen opmerkingen:

Een reactie posten