06 December 2016

Een half jaar, ja dat gaat snel. 6 maanden geleden aan  mijn eigen reallife fase begonnen. In overleg met mijn psycholoog. Waarom niet al zelf eerder begonnen? Ik doe graag de stappen wat goed voelt en niet te overhaast. Alles moet wel kloppen zoals ik het zie. Mijn ritme, mijn beslissing. Als dat klopt, dan kan het. Het is wel dat ik niet meer te stoppen ben hihihi. Ga dan te snel en moet dan even in het gareel. Nou dat komt wel goed. Elke keer dat ik opsta het gevoel krijgen dat ik leef. Mijn echte leven met familie, vrienden en collega's. wat wil ik nog meer? En daarvoor dan? Ik denk niet dat ik het verkeerd gedaan heb. Wat ik gedaan en beleefd heb had zo moeten zijn. Mijn beslissing om te komen waar ik nu sta. Dat is ieders pad die je volgt. Dit is de mijne. Er is veel gebeurd de afgelopen half jaar. Veel stappen gemaakt en positief veel positieve dingen. Ook negatief en daar ontkom je niet aan. De beslissing die je dan moet nemen is immens. Al weet je dat al een tijdje. Loslaten is het beste en met de tijd kan het omdraaien. We zullen het zien. Nog even en ik ga de volgende fase in, maar dan de reallife fase in. Nog een week, joepie. Ik ben zoooo blij. Eindelijk is het zover. Ik kan haast niet meer wachten. Wat gaat er gebeuren,wat doet het met mij,gaat het wel goed,krijg ik wat ik wil allemaal?
Nou weet je? We zullen het zien. Ik wordt er nu al gelukkig van.

Een half jaar is snel gegaan. Nu al een mooie tijd achter de rug en wat de toekomst gaat brengen gaan jullie weten,want ik probeer zoveel mogelijk te schrijven wat ik merk,voel.

Liefs Vicky 💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten