01 Januari 2017

Één heel nieuw jaar. Tjee ja dat is wat......
Ik ben nu op dag 17 met mijn reallife fase en ja wat voel je dan eigenlijk? In eerste instantie gelukkiger dan dat ik al was vanaf 2 Januari 2015.
Dat was de dag dat ik mezelf zag in de spiegel bij Inka Houtzager. De twee jaar heeft mij wel gebracht waar ik nu sta. Ik ben nu 16 dagen met hormonen bezig, maar wat voel je dan zoal?  En kan je dan al wat merken? Nou ik merk het wel, al zijn het maar kleine dingen die ik voel. Voel toch wat meer bij mijn borsten, al heb derde graad verbrandingen daar. Kan dat? Ja dat kan, zolang daar de weefsels aanwezig zijn kan dat. Mijn gevoelens worden meer emotioneler.  Ik geef wel aan hoever ik dat kan beheersen. Wat mijn grenzen zijn. Zeker trots dat ik dit op mijn werk doe. Ik heb meer rust in mijn hoofd en het lijkt dat ik meer oppik dan anders.
Ja en wat voel ik nog meer? Waar ik erg blij mee ben, nu al, is dat wat er tussen mijn benen zit zich gedeisd houd. Pfff stom ding. Gebeurde niet veel, maar houd nu vaker zijn mond. Ja dat merk ik nu al. Gelukkig maar.
Verder gaan we het beleven en aanvoelen.

Liefs Vicky 💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten