30 Juli 2016

Leef je leven zoals jij dat wil. En niet hoe een ander dat voor ogen heb/had voor jou. Doe de dingen die in je opkomen. Volg je intuïtie,want alleen jij kan dat voor jezelf. Ga naar buiten,wanneer jij dat wil en voel waar jij je het lekkerst in je vel zit. Het kan in een groepje,met z'n twee of gewoon alleen. Genieten kan ook thuis alleen of met visite. Lekker de radio aan en de muziek die je inspireert. Hard of zacht,maakt niet uit. Dat ben jij,alleen jij. Kijk om je heen en voel hoe je in de stad,over straat gaat,want er zijn mensen die je opmerken. Geeft niks,jij bent jij. Laat de mensen kijken,wennen aan jou,want jij bent jij. Wees jezelf recht op vooruit kijkend, maar toch weten dat je de omgeving onder controle hebt. Voel je vrouw,lach de wereld toe. Straal vanuit je hart en de wereld staat aan je voeten. Heb vrede met je binnenste en je kan de mensen om je heen laten zien dat je bent wie je bent. Dan zal je zien dat je geaccepteerd wordt. Lach wanneer je oogcontact met iemand heb of kijk ze gewoon aan met een heldere blik. Zo kan je jou omgeving helpen jou te accepteren zoals je bent. Jij bent jij als je ook kan stralen en de omgeving straalt met je mee. Diegene die je niet accepteren zoals je bent hebben een probleem met zichzelf en zolang jij rechtop loopt en straalt alsof er geen vuiltje in de lucht is, kan jij dat bepalen hoe de omgeving jou opneemt.

Zo merk ik dit de afgelopen acht weken. Het is fijn om jezelf te zijn. Ik kan op z'n tijd een krengetje zijn en mijn woordje klaar hebben. Leuk geplaatste opmerkingen maken en gewoon erom lachen,maar ik meen het niet. Zo ben ik. Leuk om te zien dat familie langzaam je gaan zien wie je bent en niet wie ze denken wie ze voor hebben. Ook personen die je kan van vroeger.
Vandaag wel op pad geweest en ook lekker door de winkelstraat in Heemstede en Haarlem geslenterd. Langs Connie geweest voor haar autootje.
Zo heb ik weer een leuke ontmoeting gehad deze week. Heb namelijk fisio gevraagd en een afspraak gemaakt. Krijg ik een dame aan de telefoon en haar naam en stem kwamen mij al erg bekend voor. Ik zij dat tegen haar dat we elkaar konden,maar zij dat mijn achternaam wel wat zij. Op de afspraak kon ze zich niets voorstellen,maar nadat ze mijn foto gezien had wist ze toch wel te melden dat ze het wel onwijs mooi vond om mij te zien als vrouw. Ik kreeg complimenten hoe ik me opmaakte en me kleedde. Na een uur gepraat te hebben gingen we maar aan de slag waarvoor ik in eerste instantie voor kwam. Veel plezier heb ik tot nu toe en hoop dat het zo jaren door gaat,maar weet dat er ook dingen gebeuren waar je geen grip op heb. Zo is een goede vriend plots opgenomen,maar is weer op de goede weg. Hij heeft kantje boord gelegen. Uiteindelijk de oorzaak gevonden en best geschrokken. Als hij thuis is ga ik langs. Het beste is om hem dan te steunen als hij thuis is vind ik.

#Iedereendoetdingenophaarzijnmanierenalsdatgoedvoeltweesdantrotsopjezelf

Liefs Vicky 💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten