07 Januari 2017

Drie weken verder en voel me steeds fijner. Er gebeurt natuurlijk veel met je lichaam, maar ook met je hersenen? Zeg het maar... wat ik wel weet wat er van binnen gebeurt en van buiten doet wat met jezelf. De eerste week van het nieuwe jaar. Een week werken achter de rug en een verzoek gekregen van een man om mijn telefoon nummer, want hij dacht dat ik hem wel zou geven. Nou mooi niet dus. Ik kwam hem al een paar keer tegen en vandeweek liep hij achter mij aan. Pfff wat moet je met die gasten.
Eind vorig jaar (dat lijkt heel lang geleden) afspraak gehad voor een andere pruik om het zo maar te zeggen. Voordat de afspraak stond had ik een leuk gesprek met Martine. In eerste instantie zag ik een bekend gezicht,maar kon haar niet plaatsen. Nadat ze mijn achternaam noteerde wist zij wie ik was. Zij knipte mijn kids en ex-vrouw toen we nog bij elkaar waren. Er volgde een nog leuker gesprek. Vandaag weer langs geweest en ik heb de keuze gemaakt. Het was op dat moment erg emotioneel. Ik zie steeds meer mooiere dingen in mezelf. Fijn dat Martine mij hielp en ja we kennen elkaar al een tijdje.
Ik doe gewoon mijn ding en probeer mijn levensstijl mijn manier te maken. Zo ga ik mijn voeding aanpassen en hoop dat ik dat prettig ga vinden. Iig gezonder eten en minder vette dingen. Vandaag ook maar eens de kerstboom en zo weggehaald. Nou heb ik weer een lege hoek. Misschien kan ik het een leuke hoek van maken, maar daar moet ik tegen aan lopen en niet naar zoeken.
Verder lekker relaxen en morgen rommelen in huis. Aankomende week mijn eerste intake en gelijk mijn eerste behandeling voor ontharing. Het voor elkaar krijgen dat ik eerder officieel aan mijn stem kan gaan oefenen met logopedie. Ik heb er zin in.

Liefs Vicky 💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten