17 September 2016

Vrouw zijn is voor mij een droom die werkelijkheid gaat worden. Ik droom daar eigenlijk al mijn hele leven van. Vanaf 6 Juni ben ik mijn eigen real-life begonnen. Nog 13 dagen,ik ben aan het aftellen naar 30 September. Dan heb ik mijn gesprek met mijn psycholoog en dan bespreken we om bij het genderteam uitgenodigd te worden. Eindelijk mag ik dan als ik groen licht krijg mijn transitie in gaan. Dat is voor mij het ultieme moment om dan helemaal uit mijn dak te gaan. Ik voel me nu al super gelukkig en laat staan daarna. Ik heb dan wel dat ik waarschijnlijk mijn zoon moet loslaten. Ik ben niet bang om hem kwijt te raken,maar hij heeft meer tijd nodig. Dat geeft niet, ik blijf hem volgen wat hij ook doet.

Vrouw zijn is voor mij de vrijheid die ik nooit gevoeld heb,maar nu des te meer. Het gevoel om te doen dat het hoort om als jongen/man te doen wat een ander van je verwacht terwijl je dat in werkelijkheid niet bent probeer je zo goed als het gaat te doen. Dat lukt je wel als je je best blijft doen. Wat je al die tijd hebt gedaan leer je dan niet makkelijk af. Dat is mijn dingetje dan wel. Maar het gaat nu steeds beter.

Vrouw zijn is mijn toekomst. Elke dag sta ik op kleed me aan eet,drink een glas karnemelk en koffie. Ga me opmaken en stap de deur uit en ga naar mijn werk. Werk best door en heb het nog bere gezellig ook. Leuke lieve collega's en wat wil je nog meer? Aan het einde van de dag trek ik de deur achter me dicht en ga naar huis. Voel me veel vrijer als vrouw dan als...... elke dag kijk ik in de spiegel en dan ben ik blij en lach omdat ik mezelf ben en wie wil dat niet?

Vandaag ben ik,voel ik me gelukkig. Heerlijk erop uit. Boodschappen doen en even bijkletsen met Tanja de buurvrouw van verderop. Spulletjes halen,want sommige dingen heb je gewoon echt nodig. En dan om je vrouwelijkheid nog een kleine boost te geven laat je gaatjes in je oren prikken. Wat gaaf staan ze en er zo blij mee. Daarna nog even over de braderie gelopen. Super leuk en gezellig.

Vrouw zijn moet voor eenieder die dat gevoel heeft in het verkeerde lichaam geboren is te mogen zijn wie ze willen zijn. Dan heb je een gelukkig persoon erbij en dat is ook voor  de man precies hetzelfde.

Volg je gevoel en je wordt gelukkiger dan ooit tevoren.

Liefs Vicky ❤💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten