10 Oktober 2016

Het leven is niet altijd rozengeur en maneschijn. Ook ik heb dat, merk dat zeker wel. Ik probeer het dan wel om te zetten naar iets positiefs. Dat lukt de ene keer beter dan de andere. Ik heb zoiets ga je niet aan de grote klok hangen,want dat zijn echt dingen die privΓ© zijn. Ik probeer dat steeds vaker te uiten en dat lukt me aardig. Fijn dat ik mijn vrienden heb waar ik steun van heb. Dan bedoel ik ook mijn dierbaren. Ik kan daar wel wat mee. Vrijdag was zo'n dag dat ik gewoon buikpijn had. Dat klopte ook wel, want nadat ik mijn zoon geholpen had met z'n nieuwe pc ging hij niet mee,want het was het weekend bij mij. Ik snap het wel en het is oh zo lastig voor hem. Dus de zaterdag ging langzaam voorbij en de zondag kwam en heb dan bij mijn lieve vriendin wezen klussen,want dan kan zij ook weer verder met haar ding. Fijne dag gehad en ook veel gekletst en heerlijk gegeten. Vandaag gewerkt en heerlijk op de mailbox gestort en door de mails kon ik mijn gedachten even opzij zetten. Weer een record aan mailtjes verwerken gedaan. Ik weet niet of ik dat kan verbeteren. Ben ik een strebertje? Nee hoor,valt wel mee.....
Thuis gekomen heb ik mij omgekleed in mijn sportkleding en ben een rondje gaan hardlopen. 10km dat was goed te doen en je hoofd is gewoon leeg. Zoo heerlijk. Zo zet ik de mindere dingen om in iets positiefs.

Liefs Vicky πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹

Geen opmerkingen:

Een reactie posten