20 Augustus 2016 dankbaar

Beslissingen nemen is af en toe best wel een lastig iets. Je doet het elke dag wel een paar keer. Ga je uit bed of niet. Wat ga je aantrekken en zal ik op hakken lopen of trek ik mijn laarsjes aan. Neem ik een paraplu mee of laat ik hem thuis. Wat ga je eten vanavond. Ga ik tv kijken of pak je een boek. Dat zijn beslissingen die je vrij snel kan maken. Beslissingen nemen die wat lastig zijn kan je vermeiden, maar je kan ze ook overwegen om ze te maken. Beslissingen maken door gewoon voor jezelf te kiezen of voor je dierbaren te kiezen is de moeilijkste. Beslissingen nemen kan je nog overwegen om te bedenken om nog even te genieten van de dingen die je nu nog heb en waar je zometeen alleen maar op afstand kan doen. Dat had ik vandaag. Welke beslissing neem je dan. Eigenlijk was ik boos, boos op mezelf. Maar was het wel een boosheid? Nee, machteloos gevoel was het. Ik werd weer op beide voeten terug gezet door mijn ex-vrouw. Dat vind ik wel fijn om een terugkoppeling te krijgen om door dit soort momenten de juiste beslissing te nemen. Wat is nu ook nog even belangrijk, dat is quality time te hebben met je kids. Nu kan ik dat nog even splitsen,maar dat wordt toch steeds lastiger. Vooral was dat vandaag heel erg aanwezig.
Ik heb mijn beslissing al wel genomen. Komen ze met mee je de transitie in of laat je ze los. Beslissingen nemen,keuzes maken die je al heel lang geleden ook had kunnen doen,maar die pad die jij bewandel beslis jij. Beslissingen nemen kan alleen jij. Raad krijg je van een ander en uiteindelijk neem jij de beslissing. Ik neem (sinds ik uit de kast gekomen ben) steeds meer beslissingen, maar als ik het even niet meer weet vraag ik om advies,of ze kunnen het wel raden dat er wat is.
Het is fijn om mensen om me heen te hebben die weten hoe ik ben. Als ik een beslissing niet kan nemen,dan komt het wel na raad die ik krijg.
Dankbaar happy live.
Liefs Vicky 💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten