23 Juli 2016

Wat een bijzondere dag vandaag. Kreeg een uitnodiging van Nicole pas geleden voor haar verjaardag. Altijd wel gezellig zo'n verjaardag en wel bijzonder om naar het nichtje van mijn ex-vrouw te gaan. Zij kon niet gaan en ik wilde graag erheen. Nou kon ik gezellig met Richard en Astrid meerijden. Wel een bijzondere ontmoeting,want ik als vrouw hadden we elkaar nog gezien. Fijn hoe we gedag zeiden. Bijzonder mooi was het dat ik Nicole weer zag,want vorig jaar was dat de laatste keer. Ook haar zusje was er en later nog meer familie die ik al jaar en dag ken. Als je mij zou vragen hoe het was deze dag dan kan ik alleen maar zeggen dat ik super blij ben en God op mijn blote knieën bedank voor zulke mooie dingen die er zijn. Gewoon jezelf te kunnen zijn en vertellen wat je wil en wie je bent en hoe blij ik ben waar ik nu sta en mag huilen van emotie wanneer ik wil als ik daar behoefte aan heb. Dat ik kan genieten met de mensen waar ik van hou en de acceptatie van diegene die je in eerste instantie niet herkennen en dan goed kijken en luisteren naar mijn stem 🙄😀
Savonds thuis nog gezellig met Richard en Astrid gegeten en gedronken en zitten kletsen.
Ik voel me zeer vereerd met de mensen om mij heen zij zitten diep in mijn hart.
Bedankt Richard en Astrid voor deze mooie dag en de andere uiteraard ook.

#genietvandedingendieopjepadkomenenomarmmetbeidehandendeaceptatiekomtomdatjijdatwil

Sleep well ❤💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten