31 Augustus 2016

Gisteren mijn eerste echte rondje als vrouw gemaakt. Voorheen deed ik dat niet,daar had ik mijn redenen voor. Nu gisteren was het moment daar. Het klopte aan alle kanten en dat moet je voor jezelf inschatten. Dat kan alleen jij en niemand anders. Kleding aangetrokken horloge om met GPS en hartslag meter om plus water voor onderweg mee. Eerst op een drafje en dan rek oefeningen doen. Toen was ik er klaar voor. Onderweg kom je mensen tegen die wandelen of ook met hardlopen bezig zijn. Gedag zeggen en doorlopen maar. Gewoon je ding doen en dat is heerlijk je hoofd leeg maken. Ik heb rondje van 8,5km gedaan en hoe lekker is dat zeg!

Eigenlijk zit ik nu nog steeds na te genieten. Weer een stap gedaan en wat voelt dat goed.

Op naar meer van die dagen.

Liefs Vicky 💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten