19 Juni 2016

Blij,blij,blij
Vanmiddag bij mijn vader geweest en mijn zus ,zwager en nichtjes waren er ook. Best zenuwachtig op het laatste stuk in de bus. Kreeg allemaal kriebels. Heb mijn zusje gebeld,want ik wilde haar graag als eerste zien. Best wel spannend en wennen aan elkaar. Binnen gekomen pa en Inge gedag gezegd en toen mijn nichtjes en zwager. Fijn om zo binnen te komen. Met pa nog even buiten gestaan,want dan kan hij mij het beste zien. Toch wel even wennen aan elkaar,maar accepteren van mekaar merk ik zeker wel. Ook mijn nichtjes voelde goed en ook toen ze weggingen kreeg ik een knuffel. Met pa nog een tijdje zitten kletsen over alles en nog wat. Het voelt gewoon zo fijn en kan nu wel vaker komen en dat is prettig.

Ben erg trots en blij dat ik gegaan ben.
Kan niet anders zeggen ik blij ben de stap heb genomen dat mijn vader trots te zien. Mijn zus en consorten al was het kort toch wel een goed gevoel.

Ook nog even een bezoekje bij de buuf beneden gedaan,want ze was wel heel benieuwd naar mij. Ze vroeg al elke keer,wanneer kom je nu een keer.... 😇
Nou daar was ik dan...

Een geslaagde dag en voel me superrrr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten