13 Januari 2017

Afgelopen maandag begonnen aan een ander eet gewoonte. Best vreemd om heel iets anders te eten in de ochtend en middag. De eerste drie dagen hoofdpijn gehad,want alle stoffen moeten uit je lichaam. Wel groente eten en veel water. De hele week een anderhalve literfles mee, water met citroen smaakje. Best lekker. Heet een detox week. Daarna gewoon smoothie and shakes mee naar mijn werk. Afgelopen week erg druk weekje en ook wennen aan de voeding. Vandaag was het gekke werk en best druk met minder collega's. Ziek en daar doe je niks aan. Maar goed, we kunnen drie dingen tegelijk dus ja... niet zeuren maar doorgaan. Heb ik vanmiddag een telefoontje om een afspraak te maken bij Motorhuis Heemskerk. Dhr. Meijer en ja die ken ik natuurlijk. Dus gesprek loopt soepel en ik vraag toch voor de zekerheid iets, ja zegt hij dat is mijn buurvrouw. Nou zeg ik u kan mij ook vanuit de receptie Heemskerk. Toen begon er wat te dagen. Je stem komt mij wel bekend en nu je het zegt... in korte zinnen uitgelegd waarom en heel enthousiast nadat we de afspraak gepland hebben voor de auto vroeg hoe ik eruit zie. Was erg benieuwd. Heb dus vanmiddag in de trein naar huis een mailtje gestuurd en een tof berichtje terug gehad. Hoe leuk is dat?
Ook kom ik nog graag de werkplaats in en moet nog iets doen aan de auto van mijn ex-vrouw. Dus kom de werkplaats in en vraag of ik morgen terecht kan,maar helaas. Komen nog twee collega's erbij staan en kletsen wat. Zo fijn en vertrouwt die omgeving en moet een traan wegvegen dat ik niet meer elke dag kan sleutelen. Toch 27 jaar gedaan en nu al 4,5 jaar receptie en een half jaar klanten adviseuse.
Bij thuiskomst lag er post op de grond. Ik vroeg nog aan Inge,wanneer kreeg jij hem? Ze zij heb geduld. Nou hij is er. Joepie..kan eindelijk mijn naam veranderen en geslacht. Fijn heel fijn. Je raad al wat ik ga doen. Morgen nog een heel fijn momentje, maar dat zien jullie wel. Mijn weekend kan niet meer stuk.

Liefs Vicky 💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten