17 Juni 2016

Heerlijk weekje gewerkt. Veel gedaan samen met mijn collega's. De hele week mails gedaan en de telefoon gedaan,maar het meeste mails uitgewerkt. Aan de telefoon neem ik op met vic  (bedacht door Sita thanks meis) en kan elke klant de rest zelf invullen 😃
Eerder deze week had ik voicemail ingesproken. Klant belde terug en mijn collega zei, ik verbind u even door met vicky. Krijg ik de klant aan de telefoon zegt hij dan mijn stem wel mannelijk is 😔
Ik vertelde dat ik verkouden was en dat was oké dan. Zelf oplossingen vinden is leuk.

Er zijn best dingen die ik weer bij leer en andersom.

Kan ook weer een kwartier later bed uit ook wel goed.
De trein is dan wel drukker,maar des te gezelliger.

Nu is het weekend en morgen jaaaa leuk,gaaf mijn fotoshoot. ❤❤
Ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Heb er zin in.
Verder zien we wel.

Fijn weekend iedereen
#leefjelevenzoalsjewilhetvoeltzogoed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten