19 November 2016

Nog een paar weken en dan is het zover. Dan mag ik verder. ik ben al aftellen naar die dag. 14 December ben ik s'middags vrij. relax de andere dag naar het VUMC Amsterdam. moet er om half negen zijn. Mij benieuwen wat er komen gaat en wat ze vertellen. Natuurlijk weet ik al het één en ander, maar hoor het ook graag van de endocrinoloog. Ik krijg dan genoeg informatie die ochtend en kijk wat ik allemaal mag gaan doen. Fijn dat mijn vriendin muriëlle  meegaat.

Intussen gaat het leven gewoon verder. uiteraard ben ik het grootste deel van de week met mijn hobby bezig, werken hahaha. Lekker altijd wel wat te doen. naast dat ik nu bij de klantenservice zit, deed ik voorheen gewoon aan auto's sleutelen. dat verleer je natuurlijk nooit. Af  en toe mis ik het wel en gelukkig mag ik dan de auto van mijn ex-vrouw onderhanden nemen. Blij dat ik dan nu als vrouw kan gaan doen. een droom? ja.... maar helaas kan ik maar beperkt aantal keer mijn officiële werk doen, omdat  ik artrose in mijn vingers heb. Anders was ik nu een vrouwelijke auto technicus geweest. Dus vandaag aan de auto gewerkt en wordt vervolgd. Blij met mijn collega's waarbij ik gewoon mijn werk kan doen. Op welke afdeling van het autobedrijf dan ook. respect is er overal.
Er moet nog wel wat herstelt worden. Komt goed dus. 

Mijn dochter zie ik vaker en zo ook vandaag. Kwam haar tegen als hulp piet bij de gamma. ze stopte pepernoten op mijn tas. in eerste instantie zag  ik niet wie het was,maar kwam daar snel achter. Toen ik had wat ik nodig had liep ik naar de kassa. Ze kwam op mij af en ze riep haar oude klasgenoot en tevens goede vriend die ik ook kon natuurlijk en dat was wel bijzonder. ik werd voorgesteld aan nog iemand en hij vroeg aan mijn dochter wie ik was. Ik voelde dat ze twijfelde wat ze moest zeggen en gaf antwoord op zijn vraag en ik zag haar gezicht gelijk ontspannen. Toch wel erg blij dat ze mij accepteert, anders doet ze dit niet. Mijn zoon is een ander verhaal. Tijd is heel belangrijk hierin.

Morgen naar mijn nichtje die jarig is. Gezellig even langs. Happy live dus en op naar de toekomst. Ik heb er heel veel zin in. Het is nog een lange weg, maar ben super blij.

Liefs Vicky 💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten