15 December 2016

Is DE dag voor mij die ik ook nooit ga vergeten. Voor mij is deze dag speciaal omdat ik officieel mijn reallife fase in ga. Dat is dan ook officieel dat ik als vrouw door het leven ga. Het eerste half jaar geld dan helaas niet. jammer,maar voor mij geld dat wel. 15 December is wel de dag dat ik me opnieuw geboren voel en zeker speciaal voel. Ik weet niet,maar dat gevoel komt zo naar boven. De wereld mocht het al weten,maar nu helemaal. voel me niet bekeken en nu al zeker niet. vanochtend al vroeg op stap samen met mijn vriendin murielle. het eerste gesprek en zeker een heel fijn gesprek met de assistente. ook gewoon gelachen en wel lol hebben, maar natuurlijk ook de serieuze gesprekken. het brak wel de sfeer. ik ben toch iets groter dan ik dacht 1meter74,5.
Veel uitleg gekregen en had zelf ook info verzamelt. toen deel twee. tweede gesprek met de verpleegkundige zelf en ook dat was duidelijk. zelf nog wat vragen gesteld en toen bloed prikken 9 buisjes (ook voor andere onderzoeken. mijn recepten opgehaald en toen lekker gegeten en gedronken. echt wel na zitten te genieten en doe dat nu nog. al duurt het nog mijn hele leven lang. terug in Haarlem nog even door de winkelstraat gesjokt en een oliebol gegeten. murielle had nog wat gescoord bij een leuk winkeltje. thuis nog even zitten kletsen en ze ging toen naar huis. nu alles voorbereiden voor de komende tijd, want discipline blijft. nu ook mijn laatste glaasje merrie's drinken. alcohol zit er voor mij het komende jaar niet meer in en dat geeft absoluut  niet uit. in januari ga ik aan de shake en nog gezonder leven.

Nu qualititime voor mij.

Liefs Vicky 💏💏💏

Geen opmerkingen:

Een reactie posten