16 Augustus 2016 En vakantie

Heerlijk even helemaal niks.
Een jaar geleden mijn laatste vakantie gehad,maar tussendoor nog wel af en toe een dagje of een middag vrij genomen. Er waren dan wel veel wegen om in te slaan en af te sluiten. Het laatste stukje weg is dan ook wel de lastigste. Dat komt ook wel goed.
Negen weken geleden begonnen,nu drie weken vakantie. Negen weken lol en lekker gewerkt. Negen weken veel plezier en elke dag genoten. Negen weken, ik kan zeggen dat het lijkt alsof het al jaren niet anders is. Zo voelt dat bij mij. Negen weken reis ik met de trein en met de bus op en neer naar mijn werk. Negen weken genieten van de omgeving en dat ik opga in de menigte en lijkt dat mijn mede reisgenoten het geaccepteerd hebben,want niemand kijkt meer op, zo van wie ben jij? Nou it's me.. Negen weken, 38 uur in de week aan het werk. De weekenden vrij en genieten van het leven en van iedereen.
Nu drie weken vakantie, waarvan er al een paar dagen voorbij zijn. Geeft niet,want er komen er nog genoeg aan. Mooi weer en rustig aan. Drie weken vakantie en daarvan twee weken even een ander moment voor mijn kids. Tijd voor hun. Mooie dag gisteren zowel overdag en 's avonds,maar daar heb ik het later over,want dat is een mooi moment even voor mij. Ik kom daar uiteraard op terug.
Drie weken vakantie,waarvan twee anders genieten. De laatste week voor mezelf dan haal ik de andere twee weken van de vakantie in. Drie weken vakantie en het is nu al geslaagd. Heerlijk toch?

Liefs Vicky 💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten