24 December 2016

Mooi

Mooi omdat ik nu mijn nieuwe toekomst kan opbouwen.
Mooi omdat ik transgender ben, transvrouw.
Mooi omdat ik nu mijn hormonen krijg.
Mooi omdat mijn transitie maar een jaar duurt en daarna toestemming krijg voor een operatie die alles compleet maakt.
Mooi omdat ik lieve en fijne mensen om me heen heb.
Mooi omdat ik meer rust in mij heb.
Mooi omdat er dingen gebeuren waarvan ik vrolijk wordt.
Mooi omdat ik mensen tegen kom die een blijk van waardering hebben.
Mooi omdat ik gewoon langs mensen loop die het niet waard zijn om aan te kijken,omdat zij een blik geven van....
Mooi omdat ik dan bekende personen tegen kom en dat ik gezellig een praatje maak en respect tonen hoe mijn leven eruit ziet.
Mooi omdat ik gezellig sta te kletsen in een druk winkelcentrum en mij geen bom interesseert wat ze denken.
Mooi omdat ik goed contact heb met mijn ex-vrouw omtrent onze kinderen.
Mooi omdat ik nu elke dag kan lachen. Soms lach en traan.
Mooi omdat ik ook dingen terug kan en mag geven.
Mooi omdat ik ook mag ontvangen.
Mooi is een mens als je dit kan uitstralen.
Mooi is het niet als een ander dat niet ziet,want dan is het diegene niet waard.
Mooi als je dat naast je neer kan leggen.
Mooi zoals je dan bent.
Mooi als je ook beseft dat niet de hele wereld het zo ziet.
Mooi happy live

Liefs Vicky 💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten