05 Augustus 2016

Rust, tja dat kan je uitstralen.
Volgens mij zaten we met z'n tweeën op de receptie toen. Mijn manager kwam op een gegeven moment naar mij, hij zij; mag ik jou een compliment geven.... ik keek hem aan uhh..? Ja jij blijft zo rustig terwijl het zo druk is en je pakt de dingen één voor één beet en je laat je niet uit het veld slaan. Als ik dan naast je kijk...tja...
Ik deed al drie dingen tegelijk en kan dat ook aan en op het werk lukt dat prima. (Ik ga nu niet naast mijn schoenen lopen,maar 😁😂😂)
Soms kon het een beetje druk op mijn tafel zijn en wist precies wat er lag. Later was dat ook weg.
Rust dat is wel een dingetje voor mij.
Dat zij vandaag mijn colleThea En Rene Arendshea ook vandaag weer, jij heb zoveel rust... dat straat je gewoon uit.❤      dat voelt ook zo. Op één of andere manier wordt ik steeds rustiger als het drukker wordt. Ook als niet druk is heb ik rust. Ik wil het overzicht houden en door rustig te blijven kan dat.
Door rust te creëren om je heen dan haal je het maximale eruit. Ik kan ook voor ADHDtje door,want daar kan ik ook wat van. Dat gaat vanzelf weer over,even druk doen om dan weer in rust verder te gaan.
Er zijn hele periodes geweest dat ik geen rust had,maar toch weer dat punt kunnen pakken om de rust weer terug te pakken. Vaak pakte ik die met hardlopen. Of achter de computer. Soms kon niet omgaan met sommige situaties en dan zocht ik mezelf op om dan weer de rust te creëren. Pfff lastig is dat soms hoor. Terugkijken.

Rust
Dat gaat ook steeds beter. Rust in mijn hoofd en geen migraine aanval meer sinds vorig jaar november dacht ik hoi,hoi. Hoe? Tja...weet je?...
Alles heeft zijn tijd nodig. Dat kan je alleen doen,maar ook met de mensen om je heen.
Als ik in de spiegel naar mezelf kijk,dan zie ik een vrouw. De vrouw die ik altijd wel ben geweest,maar nooit heb kunnen uiten. Ik had een muur om mij heen gebouwd en dat stoot ik nu weg. Dat geeft mij rust. Dat is ook wat ik uit wil stralen.

Rust
Doordat jezelf de rust en zekerheid uitstraalt (denk ik) val je minder op. Daardoor krijg je zelfvertrouwen om er op uit te gaan.
Ik ben er van overtuigd dat als je bij jezelf rust uitstraalt,de ander dat ook voelt. Dat kan alleen jij doen. De rust pakken.
Je hoeft nog niet eens op joga te gaan. Probeer het op je eigen manier te doen. Door bepaalde situaties/ervaringen die ik meegemaakt heb in de afgelopen jaren kan ik steeds de rust in mijzelf terug kunnen pakken.

Rust
Rust dat is wel een leuk iets. Probeer eens om niets te denken,alleen luisteren....rust is lekker.
Ik doe nu een kwartiertje voor ik slapen ga een oefening, toch weer die rust.... en slapen dat ik doe joh.

#rustdiejezelfuitstraaltnaarbuitengeefteenanderookrustnaarjoutoeenvaljenietmeeropenzoervaarikdat

Liefs Vicky 💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten