25 Augustus 2016

Sportief dat ben ik altijd al geweest. Nooit een uitblinker geweest,maar dat hoeft niet. Één ding wat ik wel heel leuk vind dat is hardlopen. Dat doe ik al jaren. Ben heb het wel een aantal jaar niet gedaan totdat het ook egt weer nodig was. Heb drie keer een marathon gelopen. 2013 was wel de zwaarste,want de voorbereidingen waren niet goed en te veel getraind. Daarna wel weer gelopen,maar niet meer zoals het was. Nu ben ik weer een aantal weken aan het hardlopen. Dat is toch wel heel lekker. Vooral je hoofd leeg maken dat is wel heel belangrijk. Het is voor iedereen aan te raden om te doen,maar luister wel naar jou lichaam hoeveel je aan kan.

Voor mij is het heel goed om te gaan hardlopen. Je hoofd leeg maken,genieten van de omgeving. In de natuur lopen of op straat. Maakt niet uit voor mij. Vandaag weer redelijk op dreef, niet de afstand die was maar 7,5km. Voor mij ook goed,want rustig opbouwen is mijn motto. Nu Twee keer in de week. Uiteindelijk is mijn doel op dit moment de halve marathon te lopen,dan ben ik tevreden. Dat zij ik ook toen ik zij,bij 10km ben ik tevreden.......

Doe waar jij goed in ben. Sporten is goed voor je lichaam en doe wat goed voelt. Iedereen heeft een doel en die van mij is een sportief leven met lieve gezellige mensen om heen.

Liefs Vicky 💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten