10 Juni 2016

En dan heb je vijf dagen werk erop zitten. Tjee,wat heerlijk joh 😃
Mijn collega's zijn onwijs aardig en helpen waar nodig is. Ondersteuning in het begin is fijn om te weten hoe de programma's werken. Bij mij is dan zien is wel doen. Toch wel extra opgelet. Als je het eenmaal door heb gaat het steeds makkelijker.
Maandag en dinsdag moest ik nog wel even wennen aan de nieuwe situatie. Nieuwe job (toch wel anders dan op de receptie) en helemaal jezelf zijn hihihi heerlijk hoor.
De tijden zijn onveranderd alleen moet ik een half uur eerder uit bed vandaan 😨.
De rest van de week ging eigenlijk steeds beter en vandaag,tja je vind steeds beter je weg en het meeste weet ik wel. Ook aan telefoon klanten afspraken gemaakt en doorverbonden naar de vestegingen. Dan krijg je van je collega's nog wel wat tips waar ik veel aan heb. Mijn manager,prima kerel,maar moet niet in zijn team gaan zeggen he mannen luister 😂😂😂😂 we zijn allen vrouwen. Dat ligt wel gevoelig dus...... Verder heel aardig en meegaand.
Al met al een geslaagde week achter de rug. Vorige week een brief rondgegaan waarin ik in heel kort vertel wat ik in die 15,5 jaar gedaan heb binnen het bedrijf en stukje van mijn verleden naar nu heb ik zoveel leuke reacties gehad en respect hoe ik dit doe.
Ik ben mezelf nu en dat is fijn.

Het reizen doe ik met de bus en de trein middag in de spits en druk als ik naar huis ga pfff niet meer normaal hoor. Oké van Leiden maar Haarlem toe dat is wel druk. Verder zeur ik niet. Ik voel mij op mijn gemak en dat wil ik ook uitstralen. Dan val je ook niet meer op.

Nou dat was mijn week,oh ja hmm bijna vergeten dat ik ook op visite ga bij mijn pa eerdaags jaaaa,wie had dat nou verwacht....Ik niet ❤

Ik wens iedereen een héél fijn weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten