11 September 2016

Wat kan het leven toch heerlijk zijn. Na een week weer gewerkt te hebben,kwam toch het weekend eraan. Vrijdagavond,wat ga ik doen... eerst de boodschappen doen,wasje draaien en dan? Hardlopen..of.. belde Ingrid op of ze langs mocht komen voor een uurtje. Ja kom maar langs gezellig. Ze kwam binnen en na een half uurtje hadden we besloten om in de stad wat te gaan drinken. Bij in Den Koffer waar ik wel vaker kom een gezellige avond beleefd. Veel gepraat en om mij heen gekeken,want we zaten heerlijk buiten en het oog wil ook wat. Leuke dames zijn er wel voorbij gekomen. Werd een latertje,maar dat geeft niet.

Zaterdag kwam ik redelijk laat uit mijn bedje. Had tijd zat dus rustig aan. S'avonds had ik een feestje van mijn werk en moest nog een paar leuke schoentjes hebben en nog geslaagd ook in de laatste winkel waar ik naar binnen ging. Was nog uitverkoop en voor een schappelijke prijs bij tamaris. Snel terug naar huis gegaan en mij omgekleed in Ibiza style en klaar voor vertrek. Er was een feestavond georganiseerd van mijn werk. Ik mocht de auto van mijn ex-vrouw lenen en erg fijn is dat. Daar aangekomen waren Elly en een paar andere collega's aanwezig. Hup wij naar binnen en ons melden. Kregen een bandje om voor welke afdeling we werkte. Kregen een drankje aangeboden en hoorde de muziek al. Joh wat heb ik een heerlijke avond gehad. Met een aantal collega's die ik al even niet meer gesproken had gepraat en uiteraard over mijn toekomst waar ik zo naar uitkijk en hoe ik mij nu voel. Ook met de collega's die ik vaker zie staan praten en gelachen. Tjee ik heb zo een fijne avond gehad onvoorstelbaar. Heerlijk gedanst en genoten. Stond ook gewoon lekker in het midden te dansen of daarnaast. Voelde zo op mijn gemak bij iedereen. Heb leuke reacties gehad van veel mensen en het mooiste compliment die ik van de avond gekregen had van de vrouw van een collega waarvan ik de naam even niet meer weet (ben slecht in namen te onthouden) hoe mooi ik was in de jurk die ik aan had als gegoten zat en dat ze heel veel respect had voor mij hoe ik daar zo stond. Een heel fijn gesprek volgde en ik voelde van mezelf dat ik straalde en dat zij ze ook. Mijn avond kon al niet stuk en daarna al helemaal niet meer. Later die avond zag ik mijn collega die mij begeleidster is op mijn werk. Kreeg een warme knuffel van haar en zo gemeend. Erg fijn is dat.

Het is zo fijn om lieve mensen om mij heen te hebben en ook gegund krijgen dat ik hoor in de maatschappij waar we in leven. Vandaag een relaxed dagje ervan gemaakt om heerlijk na te genieten.

Liefs Vicky 💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten