16 Juli 2016


Zes weken. 42 dagen,waarvan 40 dagen real life. 30 dagen werken 12 dagen vrij. 

Zes weken. 42 dagen,waarvan 40 dagen super gelukkig. 2 dagen gelukkig met de kids en er komt een dag dat het elke dag zo gaat. Daar heb ik alle vertrouwen in.

Zes weken. 42 dagen. 30 dagen werken met fijne collega's. We steunen elkaar elke dag en lachen elke dag. We kijken elkaar elke dag aan en weten dat er respect naar elkaar is. Ook grapjes worden er gemaakt en gaat zo'n dag lekker snel. Collega's aan de telefoon en voel dat de gewenning steeds beter gaat aan weerszijden. Ook met klanten per mail dan is het Vicky,aan de pfone of wat ever is het Vic en mogen ze de rest zelf invullen. Ik heb daar vrede mee op dit moment.

12 dagen thuis of onderweg. Boodschappen doen, praatje maken. Afrekenen bij de kassa zie steeds meer waardering en gewenning. In de winkel onderdeel bestellen voor je  s.- apparaat🙄😁😇 en je leven delen met lieve mensen die in hun vriendenkring een lieve schat in hun midden hebben. Je beseft dat er lieve mensen op wereld zijn die je begrijpen en mensen zijn die je aankijken. Ik heb dan, vragen mag dan hoor. Praatje maken met de overbuurvrouw en haar feliciteren dat ze in blijde verwachting is, je buurman een dichte pak 48+ oude kaas geven omdat je de verkeerde pak gekocht heb en dankbaar dankjewel hoort. Je nog even laat zien bij je beste vrienden in hetzelfde blok om gezellig te kletsen over alles en nog wat. Je vriendin vraagt of je komt eten of andersom. 

2 dagen. Leuke film samen kijken in Twee dagen,omdat hij gewoon 3,5 uur duurt en het zijn toch twee delen aan ÊÊn stuk. Een spelletje monopoly spelen en normaal wint zoonlief,maar nu was ik het 😇. Stom spel zegt hij nog en lacht er wel bij. Ik weet dat gamen op z'n laptop leuker is. Gezellig samen eten en overleggen wat we doen als hij zometeen twee weken vakantie bij mij is. Dochterlief is altijd welkom als zij dat wil. Afgelopen weekend kwam ze samen met haar broertje mee. Altijd leuk, wordt ik blij van. Het zijn dan heerlijke momenten.

 

Al 42 day's happy myself. En er komen er nog heel veel meer. De tijd ervoor om te komen waar ik nu sta is de pad die ik bewandeld heb,waar ik met gevoelens op terug kijk. Met een lach en een traan. De toekomst in het vooruitzicht kan ik alleen maar zeggen, kom maar op en het kan voor mij niet sneller gaan. Het liefst gisteren nog dan vandaag,maar zo werkt dat niet. Dat weten we allemaal.

 

Zes weken. 42 dagen. Waarvan 30 dagen werken en 12 dagen vrij. 

 

#weesblijplukdedagerkomenernogzoveel

 

#voordiegenedieeenmoeilijkebeslissingnemenheelveelrespectkiesdepaddiejewiltvolgenallesheeftzijntijdnodig 

 

Liefs Vicky 💋💋💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten