Drie maanden na de operatie




Zo snel gaat het dan. Ben heel blij, maar kan ik elke dag wel zeggen. Ook wel een mindere dag zoals gisteren even, maar dat komt door mijn afspraak in het vumc Amsterdam. Had al drie uurtjes gewerkt en dan nog in de bus naar Amsterdam en die chauffeur kan niet in zo'n touringcar rijden. Niet dat ik dat wel kan, maar ze zijn het niet gewend te schakelen en is toch anders. Op de terugweg dito hetzelfde. Dan de controle daar en kreeg een mannelijke arts. Niks mis mee, maar heb daar niks mee en als je geen klik hebt dan heb je ook geen gesprek. Dan is het ja nee en amen. Vergeet hij ook nog de doorverwijzing om bloed te prikken en ik doe mee aan een onderzoek die er niet bij zat dus had ik zoiets van daaaag. Wist dat mijn bloeddruk hoog was en nu ook weer. Al een half jaar en had wel verwacht iets meer qua oplossing. Nee hoor, we kijken de volgende keer. Das een jaar verder.......
Dus heb ik zelf een afspraak bij mijn eigen huisarts gemaakt. Veel makkelijker.
Deze week drie uurtjes per dag gewerkt en dat gaat top. Af en toe van de stoel af dan hou ik het wel vol. Fijn om dan weer collega's te spreken en de klanten te woord te staan. Volgende week halve dagen. Wat klinkt dat dan veel hé.

Ik heb het boek de Vlinder in Amsterdam gelezen en blijf het zeggen dat het een prachtig boek is. Moet je echt gelezen hebben. En gisterenavond met Nancy op de app gekletst over jezelf zijn en je gevoelens daarbij. Ik vindt het gewoon heerlijk om er over te praten en wat ik erbij voel en hoe ik het zie. Voelt allemaal zo vertrouwd en dat heb ik met veel vriendinnen en sommige vrienden.

Ik had afgelopen weekend iets besteld bij Christine Le Duc een cadeau voor mezelf en je moet jezelf een beetje verwennen, want een ander doet het niet voor je. Dus woensdag lekker wezen hardlopen en had al eten in huis en dan op tijd mijn quality time momentje gepakt en mijn gekochte setje aangedaan. Heerlijk avondje gehad en voel me heerlijk.
Dan gisterenavond voelde me weer fijn en de hele avond dan met Nancy gekletst. Wat ik hier al eerder wat over heb vertelt. Verder de normale dingen gedaan en toen mijn bedje in, want de volgende dag weer werken. Ik heb mijn normale gang richting mijn bed en wat ik iedere avond doe en ga slapen. Nou krijg een fantastische droom waarbij ik mij zo intens in mee ga en beleef het bijna in real-life, zo een geweldige en niet in woorden te vertellen. Seksueel genot en zo heb ik het nog nooit meegemaakt tot en met mijn hoogtepunt. Toen ook meteen wakker en het besef wat er afgespeeld heeft en ook echt gebeurd is. Wauw wat een super gevoel en nog een half uur liggen staren en genieten van dit moment. Ben in slaap gevallen en heb nu nog het gevoel van binnen. Wauw wauw wauw

Dit gelukkig moment gun ik iedereen en is de kers op de taart zo prettig gevoel heb ik.❤

Liefs Vicky 👄👄👄


Geen opmerkingen:

Een reactie posten