Drie maandelijkse controle



Vandaag stond mijn drie maandelijkse controle op de planning. Deze dag thuis en eerst naar de fisio geweest. Heb wat rugklachten en komen bij mijn si gewricht vandaan. Oefeningen gekregen en ze heeft mijn rug laten ontspannen. Toen mijn pc aangezet en nog even gewerkt. Toen op naar Amsterdam en was ruim op tijd. Werd naar binnen gevraagd en geef mijn chirurge een hand. Ga zitten en er worden wat vragen gesteld. Ik had er ook een aantal en de eerste was dat ik erg moe ben en komt van de narcose. Vraag twee was dat ik niet op de goede manier plas. De derde vraag was, ik wil een borstvergroting. Als laatste de vraag of dat ik de sauna in mocht?
Ik krijg mijn controle en ze was zeer tevreden hoe het er al uit ziet en aan de diepte is top. Over het plassen krijg ik een correctie voor en is een kleine ingreep gelukkig, maar het kan. Toen kijken naar mijn borsten. Oh.... zegt ze, je hebt derde graad verbranding op je borst? Ja bij 1,5 jaar gebeurd. Even gekeken en gevoeld, maar krijg te horen dat het wel kan en zal een aantal keren opgerekt moeten worden alvorens de prothese geplaatst kan worden. Ik kan geen hele grote borsten krijgen, maar cub B ben ik al blij. Toen de hamvraag, wordt het vergoed? Ik kan gelukkig direct terecht om een echo te laten maken en daar erg blij mee. Neem afscheid van mijn chirurge en haar assistente. Afdeling F moest ik zijn en mocht eigenlijk direct meekomen en ga liggen voor de echo. Ze kijkt en maakt foto's en vroeg nieuwsgierig wat haar conclusie is en blij verrassend gaf ze aan dat ik minder dan 1cm borstklier had aan beide kanten en krijg een smile tot beide oren. Wow wat mooi en 99,9% kans dat ik het vergoed ga krijgen. Kon haar wel knuffelen zo blij.
Toen weer naar huis en heb nog wat leuks bij een tweedehands winkel gekocht en leuk voor naast mijn kaptafel.

Liefs van een happy girl 👄👄👄

Geen opmerkingen:

Een reactie posten