Lekker weekend



Het weekend voor de deur en heerlijk gewerkt al wel wat vermoeid. Nou ja dat kan wel kloppen hé. Alles wend vanzelf weer en je ritme oppakken. Afgelopen woensdagavond wezen hardlopen en 6,5km gedaan op een rustig tempo. Heerlijk genieten dan hoor. Mezelf beloofd dat als ik vijf kilometer achter elkaar gerend had nieuwe hardloopschoenen mag aanschaffen. Deze zijn zo'n beetje versleten na dik 750km. De laatste twee weken voel ik me erg fijn op dit moment ook en romantisch tintje in mij en dan ben je alleen. Hmmm dat is ingewikkeld en hoe ga je ermee om? Gewoon voor jezelf een leuke avond van maken. Straks maar even wat eten en mezelf in een leuk setje kleden en een filmpje kijken en dan kom ik de avond wel door. Een relatie heb ik nog niet en de ware nog niet tegengekomen. Komt vanzelf wel met de tijd. Eindig vanavond in bed met mijn quality time dus komt goed. Hihihi
Verder dit weekend maar eens een planning maken voor de komende maanden en een leuke agenda binnen gekregen. Staat heel veel leuke dingen in om mee te gaan werken denk ik. Welke dag doe ik dit en wanneer dat. Hardlopen staat op 1 en de rest komt eromheen. Zo wil ik mijn leven indelen en het mooiste is dan als je iemand ontmoet met dezelfde ambities. Lekker verder dromen dus hahaha, maar wie weet..... En morgen of zondag hardlopen, misschien nog kijken voor schoenen.
Komende week werk ik nog in Velserbroek en dan weer op mijn eigen plek in Leiden. Vindt het wel prettig om weer op mijn eigen plek te gaan zitten en heb dan ook meer aanspraak dan dat ik nu heb. Nu is het betrekkelijk rustig, maar straks wordt het weer drukker en dan is het lekkerst om weer daar te zijn.

Vanmiddag in mijn blog wat aanpassingen gedaan en ben wel tevreden met de indeling. Hoop dat jullie haar ook leuk vinden. Sommige blogs die ik geschreven heb wordt best veel gezien. Eentje met 1300 gelezen bericht wow hoe vet is dat? Erg blij dat mijn lezers het ook zo vinden.

Liefs Vicky 👄👄👄


2 opmerkingen:

  1. Ellen Stekelenburg10 augustus 2018 om 17:38

    Mooi gemaakt Vicky. Waar haal je de tijd vandaan. Erg knap als je alles zo kunt verwoorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat vanzelf en schrijf als ik iets in gedachten heb en kan dat redelijk makkelijk. Er prettig en schrijf al drie jaar.

    BeantwoordenVerwijderen