De verveling slaat toe, maar kom er wel



Pfff best wel lang en merk de laatste dagen dat de verveling er wel in gaat slepen. Tja wat doe je eraan..... elke dag thuis en dan de gewone dingen doen. Afhankelijk wat ik nu kan. Alles gaat nu ook wel steeds beter en het meeste lukt ook. Afwegen waar ik heen kan en de mogelijkheden om relaxed te zitten. Fietsen ga ik echt nog niet doen. Is nog een ver van mijn bed dingetje. En natuurlijk komt het allemaal weer en moet geduld hebben. Als bezige bij rust houden? Moet ook niet verder zeuren, want ik weet donders goed dat ik het mooiste heb gekregen. Ben gelukkig al weer even aan de wandel dus loop je lekker in de buitenlucht. Ook daar ben ik al wel alle kanten op geweest. Vindt dat een meerwaarde richting je herstel. Kan het niet vaak genoeg zeggen. Sinds ik toestemming heb gekregen om het hardlopen weer langzaam en dan heel langzaam mag opbouwen en daar hou ik mij aan. Ik merk vanzelf als het te veel gaat worden. Eerst maar de eerste weken lekker dribbelen en daarbij wandelen. Kan mij daar wel in vinden en doe een poging om het anders te doen. Op hartslag trainen en omdat ik opnieuw ben begonnen is dit wel een goed moment. Ik ben niet hals over kop begonnen, maar wel doordacht. Ik kan in het park vlakbij mijn metertjes maken.
De laatste twee weken ben ik begonnen met een uurtje thuis werken en kan inloggen om afspraken te maken. Dat is ook de reden dat ik ook ben begonnen om het hardlopen weer op te pakken. De bedrijfsarts is geweest en een plan opgesteld om weer richting mijn volle dagen te gaan werken. Krijg ook alle medewerking wederzijds en als het anders verloopt even overleg om het te veranderen. Gelukkig kan ik dichtbij huis ook aan de slag om mee te gaan in de lijn om de klanten te woord staan. Thuis lukt dat niet en dat geeft niet. 20 augustus is de planning om weer naar Leiden te gaan. Klinkt misschien gek, maar kijk er naar uit om weer fulltime te gaan werken.

Wat verder? Ik leg mezelf wel op om doelen te stellen. Iedere keer wel iets en kijk wat er van komt. In ieder geval een weekend Nijmegen belooft in november. Dan eerst een gesprek met mijn psycholoog en daarna op weg. Wat ik ga doen? De stad bezichtigen en natuurlijk hardlopen als het goed gaat. Gezellige avond met vrienden van de hardloop groep.

Liefs Vicky 👄👄👄

Geen opmerkingen:

Een reactie posten