Mijn tijd zo goed mogelijk indelen tot en met mei 2019



Hmm wat ik aan het doen ben?  Beetje puzzelen met de dagen in te vullen. Doordeweeks dezelfde tijd opstaan. Di/do hardlopen en wil ik nog wat cardio doen. Tien uur wil ik uiterlijk in bed liggen en bij uitzondering elf uur op z'n laatst. Vrijdag standaard boodschappen doen voor de hele week. Za/zo max. twee tot tweeënhalf uur hardlopen en huishouden doen en één dag rust of iets anders doen zoals afspreken of zelf er op uit gaan. Ook nog wel wandelen met mijn buuf Tanja. Voorlopig ben ik van plan om dit vol te houden ook omdat ik twee keer per dag mijn Quality time heb. Dat is 's morgens en 's avonds een half uur. Strakke planning en voor uitzonderingen wijk ik er vanaf. Over drie weken ben ik als alles goed gaat weer fulltime werken en wil het wel op een rijtje hebben.
Tijdens ons dagelijkse rondje hebben we het over van alles dus dit ook. Kan nog vanuit mijn werk omkleden en op station Haarlem beginnen met mijn rondje hardlopen. Een optie
Heb ik weer wat meer speling en tijd voor relaxen. Regelmaat is voor nu belangrijk dus ben ik nu een beetje aan het kijken wat ik wil doen.
Ook komt er om de twee weken in de ochtend op dinsdag een afspraak epileren van mijn gezicht iom met mijn team leidster of dat gaat lukken en misschien het makkelijkst 's middags. Dat zou ook schelen met hardlopen.
Waar ik naar toe wil is de 30km weer aantikken en gemiddeld 30/40km in de week trainen. Om de 30km te lopen wil ik de 40/50km trainen. Dan wordt het 12/10/21 per week om de 30 te kunnen pakken. Dat wordt pas in januari om daar aan te gaan denken. In november ga ik de zevenheuvelen loop doen 15km. Best pittig en ga hem zeker halen. Ben dat aan gaat wel iemand die op haar doel af gaat. Mijn streven is om in 2020 weer de marathon van Rotterdam te lopen en dan wel de finish halen. Tussendoor zal ik aan wat andere hardloop evenementen mee willen doen.
Dat is mijn ding, mijn leven en mijn doel. Voor de komende maanden tot mei 2019. Daarna hoef ik mijn quality time niet meer twee keer per dag doen, maar doe het wel elke dag of om de dag. Vindt het veels te lekker om het niet te doen.

Liefs Vicky 👄👄👄




8 opmerkingen:

  1. Dit verhaal zo indrukwekkend dat je toekomst al hebt bepaald dat je goede visie hebt wat je wilt gaat doen topper

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vindt het belangrijk om vooruit te kijken en te wat er van komt. Zit wel goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi als je zover vooruit durft te kijken echt waar.
    Mij lukt dat niet en durf ik niet door teveel hubs die ik heb meegemaakt. Ik pas het elke twee maanden een beetje bij. Succes en leuk dat ik je blog mag volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ron, het is de komende maanden erg belangrijk voor mij daar ik twee keer per dag een uurtje moet inplannen wat ik niet mag vergeten.
    Leuk dat je mij volgt dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen