Vakantie



Nu bijna twee weken er op zitten. Ik ga niet weg en heb thuis nog wel wat te doen. Ik wilde mijn huiskamer veranderen en was met Pinksteren al begonnen. Nu bijna af en best wel even een klusje. De keuken moet nog maar even wachten. Erg tevreden hoe het uitpakt. Ook vitrage besteld eindelijk. Dus langzamerhand wordt ik steeds meer blij. Gaat steeds meer kloppen wat ik wil. Buiten dat ik lekker bezig ben rust ik ook natuurlijk uit. Hoef niet vroeg op en sta op wanneer ik wil. Heerlijk in het zonnetje liggen en zo. De eerste maandag van mijn vakantie een fotoshoot gehad en geweldig mooie foto's uit gekomen. Voelde goed met wie ik de shoot had. Er komt waarschijnlijk nog een vervolg, maar dat weet ik nog niet. Dinsdag mijn vijfde keer ontharen  en dat voelde daarna zo prettig dat ik op twee dagen na geen foundation op mijn gezicht heb. Voelt prima en kan mij er in vinden. Misschien heb ik daardoor meer vertrouwen op dit moment. Dat had ik al, maar nu nog meer ❤.  Laat me niet zo snel uit het veld slaan. Tja wat doe je dan nog meer buiten het schilderen? Natuurlijk hardlopen en ook dat gaat steeds beter. Ben vanaf januari heerlijk aan het trainen en stop pas als ik voor mijn operatie moet komen. Tot die tijd mijn conditie opbouwen. Volgende maand is de halve marathon van Haarlem en dan wil ik er ook klaar voor zijn. Aankomende zondag samen met Richard trainen in de duinen en mij benieuwen hoe dat gaat. We lopen dezelfde snelheid dus dat gaat goed komen. Gisteravond nog naar Bloemendaal woodstock geweest met Muriëlle. Ontzettend gezellig en lekker gegeten daar. Volgende week laatste hand leggen aan de dressoir, want de deurtjes passen ineens niet meer. Heel gek. Verder ga ik morgen nog met collega's uit in Leiden.

Op 12 September heb ik een afspraak met mijn team leider, Marjolein en de bedrijfsarts om te bespreken dat ik er twee maanden tussenuit ben in begin van het jaar. En als het lukt allemaal wil ik ook rustig weer opstarten thuis met mijn werk, want dat is mogelijk. Uiteraard niet eerder dan dat ik aangeef. Dus zo blij hoe mijn werk ermee omgaat.

En ja ook nog als laatste de verjaardag van mijn nichtje Muriëlle. Vijftig alweer. Nou ja ik ben volgend jaar aan de beurt. Eerst met mijn vader gegeten bij de Familie. Erg mooi dat hij nu alles heel gewoon vindt. Maar goed. De verjaardag en erg gezellig druk en al regende het in de avond, mijn avond is wel een bijzondere ervaring geworden. Wel met Jan en Sanchia staan praten en we moeten ook nog eens afspreken. Rinus en Muriëlle met de kinds zijn gewoon super aardig en open. Zoals iedereen daar eigenlijk. Kennis gemaakt met Miriam en partner van Mariëlle heel open en zeer fijn gesprek gehad en echt over alles. En toen raakte ik met Miranda in gesprek en wat is zij mooi persoon. Ook met haar heel open geweest en ook tegelijkertijd gedanst met alle meiden die er stonden en dan is de avond zo om helaas. Wat ik deze avond heb mogen ervaren is voor mij niets heel moois en wat dat ook met mij van binnen doet is wel speciaal. Ik heb altijd gezegd dat ik het niet zoek, maar ervaar op het moment. Het is geen verliefdheid, maar een mooie prikkel/tinteling een prachtig gevoel.

Alles heeft een doel. Ik laat elk doel voorbij komen en doe ermee wat ik wil.

Gevoel is iets wat je zelf moet ervaren. Het komt niet zomaar, het heeft iets en wat je er mee doet is aan jou. Het kan iets zijn wat je verder helpt of er bloeit iets moois. Dat kan alle kanten op. Eenmalig zo intens of blijvend. Het kan alleen door aanraking zo mooi zijn of heel intiem. Wat voel je en wat de ander. Het komt wanneer je er klaar voor bent.

Ik heb zelf gezegd dat ik eerst mezelf totaal geaccepteerd heb en dat is inclusief operatie en daarna zien we wel. En dat het ook eerder op mijn pad komt ook goed.

#wanneer je er voor open staat komt het vanzelf en laat het maar gebeuren. Tegenhouden lukt niet.

Liefs Vicky 👄👄👄


 


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten