Mooie afsluiting van de vakantie


Afgelopen week rustige dagen gehad. Genieten verder van het mooie weer en even op Oosterplas geweest en liggen zonnen. Uiteraard dinsdag en donderdag een rondje wezen hardlopen. Even in de stad geweest en wezen shoppen. Twee hele leuke kledingstukken gekocht. Wel goed vermaakt in de stad. Leuke momenten in mij opgenomen waar ik wel wat mee kan. Gisteren, zaterdag dus mijn lange duur loop van 19km gelopen. Ging in begin wat stroef, maar hoe langer ik liep des te beter het eigenlijk ging. Vergeleken van de laatste lange duur loop op dezelfde tijden gelopen. Wel even moeten bijkomen die dag. Savonds nog naar de verjaardag van Richard en Björn geweest en was een verrassing, want wist niet zeker of dat ik mee kon.

Vandaag is een geweldige dag en dat zal voorlopig nagenieten worden. Ik had voor mijn dochter vorig jaar een fotoshoot geregeld en is niks geworden. Voor vandaag wel dan geregeld en wel vooraf nog kennismaken met elkaar. Ik was al eerder geweest en begin van mijn vakantie. Nu was het Mandy die voor de lens mocht staan. Was ze zenuwachtig? Nou niet echt gemerkt. Ze vond het geweldig en ben onwijs trots op haar. Veel foto's gemaakt en we zijn samen ook nog op de foto gegaan. Wat best emoties met zeg meebracht. Deze stap is zo mooi en ben super blij. Een aantal foto's mocht ze al meekrijgen en later komen de anderen. Hoe mooier kan je de vakantie afsluiten? Nou zo dus.





 


Fotografie: Peter Jongejan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten