Bijna 8 maanden in transitie



Nog een paar dagen en dan zijn de eerste acht maanden voorbij. Echt heel blij en dan nog vier maanden en dan zit er een jaar op. Mail wisseling gehad met mijn psycholoog over de eind datum vorige week. Wil echt niet wachten en kreeg het antwoord dat ik geen vertraging hoef te verwachten. Gelukkig maar, want al zijn her maar vier maanden moet ik wachten tot ik bij de chirurg aan de tafel zit. En dat komt ook wel goed en het is ok zo eind van het jaar. Wat is er zoal gebeurd. Ik merk best wat, mijn spieren in mijn benen zijn sterk afgenomen en zo ook in mijn boven armen. Haargroei is minder en huid wordt zachter. Uiteraard borstgroei ben ik ontzettend blij mee ondanks dat ik kokend water over mijn heen heb gehad zijn mijn tepelklieren gelukkig intact gebleven. Pfff dat was al best een grote twijfel bij mij en gelukkig hoef ik mij daar geen zorgen over te maken. Qua gezicht zie ik ook verandering en best heel blij mee. Nog twee dingen en eigenlijk nog drie. De eerste is dus DE operatie (dat nu echt iets wat al gisteren had gemogen) en mijn stem, dit is nog wel iets en dat gaat wel goed komen. De derde is mijn eigen haar, dat is wel een dingetje. Daar later meer over.

Ik zeg dan maar, pluk de dag. Doe de dingen die je leuk vindt en goed bij voelt.Nog vijf dagen werken en dan drie weken vrij. Vakantie en nog wat klusjes in huis. In de vakantie nog een leuke fotoshoot. Hoop dat het weer een beetje mee zit. Nog wat vragen bij de huisarts en nog afspraak voor ontharen en op dezelfde dag mijn rug laten harsen en mijn eigen haar beetje bijwerken en nekharen weg laten halen. Ik ben druk aan het trainen voor de halve marathon van Haarlem en ik zit wel op schema. Ga nog met Richard samen trainen en gelukkig lopen we nagenoeg dezelfde snelheid. Dat is echt heel fijn. Afgelopen zaterdag mijn eerste 18km sinds lange tijd weer gelopen. Mijn oude route opgepakt, want deze route kan ik aan alle kanten verleggen en langer maken. Het heeft twee kanten, een saai stuk en een mooie. Je kan ook niet alles hebben. Haarlem, Spaarnwoude, Halfweg en Spaarndam kan ik dan lopen. Tja ik heb daar best kilometers gelopen. In de vakantie ben ik niet tijdgebonden en kan lopen wanneer ik wil. Heerlijk hoor. Nog een ander halve maand trainen en dan de grote dag waar ik heel erg maar uitkijk. De eerste prestatie loop sinds de marathon van Berlijn, de halve marathon van Haarlem. Uitlopen is mijn streven en alles wat sneller gaat is meegenomen. De tijd die ik had neer zou zetten heb ik al niet meer in mijn gedachten. We zien het wel. De loop is vierentwintig september. Een maand later heb ik alweer een gesprek met mijn psycholoog en arts. Dan heb ik er al tien maanden erop zitten. ❤❤❤


Liefs Vicky 👄👄👄



1 opmerking:

  1. Hoi Vicky ��

    Geweldig genieten van jou blog , zo mooi al die ontwikkelingen die jij doormaakt. Echt zo inspirerend en motiverend voor mij en met mij veel anderen denk ik. Fantastisch vindt ik jouw positiviteit en dat straal je zeker ook uit in je foto's. Een mooie en lieve vrouw met moed en levenslust voor 10.
    Veel succes en voorspoed in jouw leven, dat wens ik je van harte toe!

    Groetjes, Jorine ��

    BeantwoordenVerwijderen