23 Juli 2017

 
Dan is het al de 23ste. 7 Juli mijn tweede gesprek gehad met mijn psycholoog en over van alles gehad. Hij gaat in ieder geval in oktober mij verder in het team bespreken voor einde datum die er aan zit te komen. Zal dus over mijn operatie gaan en wil in het eerste kwartaal geholpen worden zodat ik in de zomer echt kan genieten van mijn totale vrijheid. Waarom nu niet dan? Dat kan uiteraard wel, maar er zit toch wel een beperking in het midden. Pfff... nou ja nog vijf maanden en ik weet meer. Verder gewoon lekker door de dagen door gekomen. De twee klussen onder handen genomen. Tja toch iets meer tijd voor nodig. Zaterdag aanstaande klus één klaar maken en dan de tweede. Komt goed. Ben echt bezig om alleen maar te doen wat ik wil. En dan krijg je een uitnodiging voor een foto shoot. Die sla ik niet af dus en dat gebeurd in mijn vakantie. En dan afgelopen zaterdag, gisteren dus een heerlijk dagje gehad in ede op de heidebloem allé. Gezellig picknick en ook worden foto's gemaakt door Annemarie en twee andere fotografen die ik nog niet kon. Nu inmiddels wel en ze zijn echt geweldig. Prachtige foto's gemaakt. We waren met z'n tienen. Gelachen en gepraat. En dan als laatste een mooi verzoek. Toch eigenlijk onze vriendschap vereeuwigen van Inge en mij. Best friends. We gaan het nog een keer over doen zeker weten.
Vandaag  toch een beetje uitgeslapen en om half negen eruit gesprongen. Aankleden, broodje eten en drinken loop schoenen aan en een rondje hardlopen. 14km was heerlijk en goed te doen en ik merk dat als je eenmaal loopt de ritme automatisch gaat. Het gaat goed, volgende week nog één keer de 14km en dan richting de 16/17km.
Tja relaxen, genieten en doen wat nodig is. Het voelt goed.
Gisteren toen ik wat laat terug kwam best een bijzonder moment gehad. Kwam allebei mijn kids tegen, bijzonder? Ja echt wel. Dochter lief kom ik wel tegen, maar mijn zoon niet. Dus koester ik dit moment. Onwijs blij dat ik hem weer gezien heb. Andersom is dat anders, maar een mooie stap. Elk moment zoals deze is een stap in de goede richting. We, ik zeg niks tegen hem, een blik is al genoeg.

#zoalsikalvakerzeghetkomtgoed ❤

Liefs Vicky 👄👄👄





Geen opmerkingen:

Een reactie posten