25 Maart 2017 en een week verder



Wat een heerlijk dagje vandaag. Daar worden we blij van. Maar goed eerst wat anders, vorige week best rot het weekend in gegaan. Maandag weer naar je werk en wat die vrijdag ervoor in je achterhoofd nog zit begin je niet lekker. Gelijk gezegd dat je de Leads niet gaat doen. Maar ja je begint met je werk alles start je op. Ik draai best veel programma's tegelijkertijd. Met twee computer schermen moet dat kunnen. Ik weet niet hoeveel een ander open heb, maar dat is voor ieder anders. Vijf programma's waar je constant bij ingelogd bent. Internet heb ik er zeven open staan. Nou de Leads heb ik dan zelf toch gedaan. Het waren er maar drie ten opzichte van 48 van afgelopen vrijdag. De dag vorderde en ging steeds beter gelukkig. De rest van de week ging prima. Wel ontzettend druk, maar met teamwork kom je een heel eind. Collega's aan de telefoon en de één merk je dat degene nog moet wennen en met de ander kan je vrolijk gesprek en lol hebben. Nou prima toch? Babs aan de telefoon en zag haar vorige week rijden en zij had het ook door. Ze zij dat ik sinds de vorige keer best al veranderd ben. Leuk compliment weer, daar wordt je een vrolijk mens van.
Gisteren was er weer wat bij de NS, bovenleiding defect. Tja dan maar met een omweg naar huis. Best wel eens wat anders dan altijd hetzelfde. Kost wel iets meer en dat vraag je gewoon terug. Je krijgt niet alles, maar wel iets. Onderweg dan een berichtje op mijn blog. Wat leuk dat er dan buiten mijn vriendenkring andere het ook lezen en dan onwijs gaaf een mooi, lief berichtje krijg. Daar wordt je een vrolijk mens van. Doet me echt deugd om mensen te bereiken die ik niet ken. Ze komt uit de omgeving bij mij en super leuk. Ze is een biologische vrouw om het maar even zo te vermelden. Nou gaaf hé? Ik vindt dat mooi om mensen te bereiken en mijn verhaal te lezen en dat de acceptatie er is en ook voor andere. Jammer genoeg  is de acceptatie niet voor iedereen altijd  zo positief, maar ik hoop van harte dat dat wel komt, want hoe mooi is het om jezelf te kunnen zijn.
Zo bereik je wel andere personen die misschien net zoals jij en ik nu als vrouw/man door het leven kan gaan zoals je altijd gewild en die het lastig vinden om naar buiten te komen. Kom op voor jezelf en ben wie je bent. Ik zeg altijd, ik ben wie ik ben, ik ben Vicky en wil gezien worden als een vrouw en wil een normaal leven leiden zoals iedereen. Als je dat niet accepteren kan kijk je maar de andere kant op. Of laat je maar in mijn waarde, want dat doe ik ook. Ik ga niemand uit de weg, maar wel als mijn intuitie iets anders zegt. Maak een babbeltje, zeg gewoon wat tegen iemand, maakt niet uit wie en waar dat dan ook is. Soms zie je ze stom kijken hahaha. Vroeger deed ik dat niet hoor Pfff dat is pas van de laatste twee jaar.
Nou vandaag dus een stralende dag, wauw zeg! Had al in de planning staan om mijn plaatsje schoon te maken. Vanochtend vroeg wakker eten en koffie erbij. Aankleden en opmaken en aan de gang. Was zo lekker bezig ook de twee bloembakken voorzien van een rozenstruikje en er komt nog wat bij. De was aan gezet, keuken een schoonmaakbeurt gegeven. Tja ook dat is nodig af en toe. Het hele huis met de stofzuiger elk hoekje gepakt, daarna met de stoomreinigers de vloer gedaan en de toiletten schoongemaakt. Me pa gebeld, was in het ziekenhuis geweest voor een bezoekje. Moest even blijven, maar uiteindelijk mocht hij naar huis. Over koetjes en kalfjes gehad en ik heb hem ook verteld dat ik vanaf afgelopen maandag niet meer met een bh en prothese de deur uit ga. Nu heb ik al een week en gewone bh aan, want ze groeien best hihihi. Super blij natuurlijk, want zoals ik al eerder vertelde...... blij dat hij het zo goed oppakt allemaal.
Morgen zien we wel verder, misschien nog even ramen lappen, maar als het mooi weer is fiets ik misschien wel richting strand of zo.


Liefs Vicky 👄👄👄

Geen opmerkingen:

Een reactie posten