01 April 2017

 

Wat een heerlijk weekje gehad en ik geniet nog steeds. Lekker gewerkt en mooi weer. De woensdag een dagje richting het VUMC Amsterdam. Eerst bij mijn psycholoog geweest en een prettig gesprek gehad nog opener dan ik al ben en ook over mijn geslachtoperatie gehad die er aan komt. Dat is in 2018 pas, maar had wel zoiets dat ik dit heel erg graag wil. Samen overeengekomen dat ik in December wel bij de chirurg kan komen. Tijdens ons gesprek nog meer besproken en hij oogde naar mij toe heel open en lachte eigenlijk op een manier dat ik nog niet eerder had ervaren bij hem, zo een vrije lach en zo super ontspannen dat ik er ook zo vrolijk van werd, echt geweldig. Daarna bij de arts langs en ook zij was heel positief en open en mijn hart ging echt groeien, ook toen ik over mijn borstgroei had en over de rest. Weegschaal was ook positief gezind haha. Daarna volledige body scan en de dag zit er op. Terug naar huis en lekker nagenieten van de dag.
Vandaag vroeg uit de veren op naar Francis en op naar Hoorn om een heerlijk dagje met make-up bezig te zijn. Een mooie en bijzondere ervaring om je anders op te maken dan je gewend bent. Anders? Ja, nou ik wordt er erg blij van om nog meer bij mezelf te komen. Wat ik heel graag wil dat ik het meest bij mijn eigen huidkleur blijf en dat ik er vrolijk van wordt en dat is zeker gelukt. Ik ga zeker weten de make-up aanschaffen die ik vandaag samen met Francis en Danielle heb uitgekozen. Mijn week en weekend kan niet meer stuk. Onderweg naar huis nagedacht wat we verder gingen doen en bij de Griek in Haarlem gegeten en werden zeer welkom geheten zoals altijd. Daarna richting huis en voldaan zit ik nu mijn verhaal te schrijven. Glas drinken erbij en muziekje op.
Aankomende twee weekenden ook druk en leuke dingen doen en met vrienden nog een avondje samen plannen. Druk? Nee hoor hoe kom je erbij.... dit zijn dagen waar ik zoveel uithaal. Wat ga ik morgen doen? Nou dat zien we dan wel weer. iig hardlopen ❤❤❤

Liefs Vicky 👄👄👄




Geen opmerkingen:

Een reactie posten