18 Maart 2017



Nu dik drie maanden verder in mijn transitie. Erg blij, want dat gaat echt super. Blij met de vrienden  die ik om mij heen heb. Daar bedoel ik de vrienden die ik al had, vrienden die ik in de afgelopen twee jaar ontmoet heb en familie waar ik nog contact mee heb. Wat ik merk en voel is dat ieder dat op z'n eigen manier ermee omgaat. De een heeft iets meer ruimte nodig en de ander totaal niet. Geeft niet, want geef ze alle tijd naargelang nodig is. Ik trek me terug als daar behoefte aan is. Ik weet dat als ik dat doe dat we later weer tot elkaar kunnen komen. Het is oké.
Twee sessies ontharen gehad. Wordt daar erg blij van. Bij de tweede heeft ze ook elektrisch geëpileerd in mijn gelaat. Erg fijn. De sessies bij mijn psycholoog gaan ook goed en krijg voor mij de juiste informatie die ik nodig heb.
Logopedie wacht ik tot ik de afspraak heb in het vumc Amsterdam. Ik wil het goed doen en niet halfbakken. Zo ben ik en niet anders. Soms kan ik mijn stem wel hoger krijgen en soms niet. Ligt eraan wie ik voor mij heb of aan de telefoon.
De tatoeage die ik graag wil laten zetten wordt gemaakt en een week van te voren ga ik met Nathalie terug om te zien hoe hij wordt. Het wordt vijf plaatjes in één en is best spannend. Ik laat hem op mijn linker schouder zetten, daar ben ik over uit. 15 April is de dag.
Op mijn werk gaat het goed. Leuke, aardige en gezellige collega's. We zijn een team en dat merk je. Het is één keertje mis gegaan met een afspraak van een klant en was veel tumult over en trok mij dit wel aan, maar uiteindelijk is dat goed gekomen. Daar heb je die gedachten, gevoelens en gebeurtenissen en wat doe je ermee waar ik het de vorige keer over had juist bij nodig en vooral ik op moment. Gisteren, vrijdag dus ging het mis. Ik doe over het algemeen de lead connect op het werk. De andere hebben het ook gedaan en Thea doet het nu ook. Met z'n tweetjes dus nu. Donderdag heeft zij dat gedaan en ik had zoiets dit ga ik vandaag doen. Normaal op zo'n dag kun je er 15 doen. Dat lukt. Nu waren het er dus 48. Ja zoveel. Nou we wisten dat we dat niet gingen redden. Nou ja gewoon beginnen dus. Overleg met onze team leider gaan we het dus samen doen Thea had ook al gevraagd om te helpen. De leads waren best vreemd en ik kreeg een mail om te lezen. Ik kreeg steeds meer van Pfff en het emmertje was al vol en toen was het echt klaar. Ik kon niet meer nadenken en barste in tranen uit van alle emoties, zag het echt niet meer. Thea hielp mij met de mail om samen te lezen en gaf feedback. Kreeg steun ook van Ingrid, maar was al te laat. Ik zat vol. Onze team leider Robert ging Opel Nederland bellen en uiteindelijk konden we er 44 leads loslaten, want het is verkeerd gegaan. De overige heb ik wel gedaan, maar je kan je voorstellen dat de dag al helemaal naar de knoppen was. Ik was er echt stuk van en normaal gesproken kan ik veel hebben, maar nu echt niet. Een leer moment weer voor mij dus..... ik was om vijf uur klaar, maar vol emotie ben ik weggegaan. Onderweg heb ik wel mijn rust gevonden gelukkig.
Vandaag rustig wakker geworden al was het wel vroeg. Wat boodschappen gedaan en ben de cronjé in gegaan bij ons in Haarlem. Vond het voor mij weer een mooie stap te gaan zetten en mijn eerste bh's aan te schaffen. Hihihi wel oké dus. Een paar leuke gevonden en thuis gepast. Kon daar niet, An publiek is dat niet zo handig dus. Te klein dus hahaha. Morgen dus even ruilen.
Daarna langs muriëlle gegaan, want ik zou haar helpen met haar pc. Fijn gepraat over gisteren en andere dingen. Ik heb aan haar zoveel en vind het fijn om echt alles met haar te bespreken en we voelen elkaar goed aan. Zo prettig, we denken op veel vlakken hetzelfde en anders vullen we elkaar aan. Échte hartsvriendinnen en iets meer dan dat, maar we trekken wel een grens.
Bij mij is nu wel de rust weergekeerd van afgelopen vrijdag. Natuurlijk blijft het wel in mijn achterhoofd aanwezig. Geeft niet, want het is iets van mij. Ik ga er wel iets mee doen.
Morgen ochtend naar mijn vader en voordat ik naar Nathalie ga, want haar moeder is jarig. Ga ik even mijn setjes ruilen.
Vanaf maandag dus totaal mezelf en geen bh met prothese. Het is ook een deel van mij geweest, maar zit nu dusdanig in de weg. Mijn eigen borsten groeien natuurlijk en aan allebei de kanten door de hormonen. Ja echt super blij, want ondanks mijn derde graad verbranding heb ik dus nog wel mijn klieren zitten en doen hun werk goed. Dus blij? Jaaaaaaa

Op naar 29 Maart, want dan heb ik een dagje VUMC Amsterdam. Heerlijk vooruitzicht

Liefs Vicky xxx


#deonrustdieikhadisalszogoedalswegenmaandaggaikmijnvolgendestapzetten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten