03 Februari 2017


Mooie, leuke, fijne en bijzondere dagen achter de rug.
Vorige week eindelijk op afspraak geweest bij de gemeente Haarlemmermeer. Leuk en gezellige dag geweest en uiteraard bij mijn eigen gemeente Haarlem langs geweest. Ik kon afgelopen woensdag bellen of alles geregeld was. Zo gezegd zo gedaan. Ik bellen en na doorverbonden te worden kon er gemeld worden dat ze nog niks binnen gekregen hadden. Ik natuurlijk de gemeente Haarlemmermeer bellen. Krijg ik een bijdehand aan de telefoon die even zou vertellen dat ik bij de rechtbank moest wezen. Waardeloos mens en uitgelegd wat ik wil, Oh..... ik ga informeren. Komt gelukkig nog terug aan de telefoon of dat ik maar even langs moet komen, want tja wie zegt mij dat je die persoon bent? Nou ja zeg.... na veel woorden toch doorverbonden naar de desbetreffende persoon. Ze kon mij vertellen dat alles verwerk hadden en de mail hadden doorgestuurd. En ja hoor weer donderdag gebeld met Haarlem en alles is voor elkaar. Eigenlijk had ik direct mijn spullen gepakt en mijn nieuw id en rijbewijs veranderd. Ik kon me inhouden, maar onwijs blij met dit bericht. Wauw zeg ik kon mijn geluk niet op. Savonds natuurlijk direct bij de gemeente gemeld en dan maakt het niet uit hoelang je wacht. Hihihi. De dame die mij hielp was super aardig en blij met mijn nieuwe identiteit en feliciteerde mij. Sprongetje in de lucht nadat ik twee handtekeningen gezet had en de documenten mee kon nemen. Thuis aangekomen gelijk een mail gestuurd naar NN Nederlanden en gebeld met Aegon voor mijn hypotheek. Krijg ducu en info toegestuurd. Blijf wel scherp dat het niet te lang duurt. Toen Nuon en pwn mijn gegevens veranderd naar mevr. Arrachart. Vandaag Monuta uitvaartverzekeringen gebeld en zij konden dit telefonisch veranderen. Kijk daar houdt ik van. Geen rompslomp. Vanavond toch even voor de zekerheid NN Nederlanden gebeld. Ook die kwam met het antwoord via de rechtbank... hallo daar... ik uitleg gegeven en hij ging het vragen bij zijn collega's. Ik heb verdere info gekregen en hij maakt een notitie wat we hebben afgesproken. Bij de afdeling schade bij NN Nederlanden ging dat erg soepel en hij ging het doorgeven en hoop dat het goed komt. Wel een heel mooi gesprek en hij was heel attent over wie ik ben en hoe bijzonder hoe het is. Hij had nog nooit meegemaakt om iemand te spreken die transvrouw is en zijn respect toonde naar mij. Positief de wereld in is positief ontvangen. ook nog cnv vakmensen mijn naam veranderd en een mail gestuurd naar een abonnement die ik heb lopen en zo werk ik mijn te doen lijstje af. Zo fijn om te doen en misschien lanceer ik wel een lijstje op mijn blog voor ieder die dat nodig vindt. En gisteren een heel gaaf kaartje gekregen van mijn vriendin Nathalie de lieve schat. Xxx
Verder de auto van Monique ter keuring aangeboden en hij is weer goedgekeurd. Top auto die Subaru.
Het lijkt wel ik weer meer vleugels krijg. Collega Thea vroeg nog of ik niet een extra pleister geplakt had? Was wel lekker bezig met mijn opmerkingen. Hahaha
Ik voel me nog meer vrouw nu op moment dat ik zag dat de naamswijziging plaatsgevonden was. Het is niet te beschrijven hoe je je voelt, dat moet je zelf ontdekken.
Nu ga ik genieten van mijn weekend en hoop dat jullie dat ook doen.

Liefs Vicky xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten