ik ontdek steeds meer in mezelf

Nieuwsgierig? 

Ja dat ben ik wel. Ik ontdek mezelf nog steeds. Steeds meer mijn eigen ik zijn. In doen en laten. Naar anderen hoe vindt ik jou of jij die daar loopt. Of je nou dichtbij ben of op afstand. Soms voel ik me best aangetrokken tot iemand. Gelukkig mag ik ontdekken wie ik ben en wat ik bij iemand voel. Mijn gevoelens gaan naar beide sexen. Vrouwen zeker, maar ook naar mannen. Ik heb dat al even geleden gemerkt, maar wilde het eerst even zeker weten ☺️. Iemand vindt ik bijvoorbeeld erg leuk, maar weet dat hij getrouwd is. Wat wel oké is dat ik mag voelen hoe het is. Ik laat het niet te veel merken, want dat wil ik niet. Nu dat ik die gevoelens van mezelf weet weet ik ook dat ik best van andere dingen houden nu ook toelaat. Een beetje kinky mag wel en een klein beetje SM. Dat kan beide zijn, dominant of onderdanig. 
50 tinten grijs vindt ik helemaal geweldig. 
Mijn zoektocht is nog niet afgelopen. Nu nog iemand vinden met dezelfde voorkeuren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten