Mijn voornemen waarmaken


Begin het jaar had ik gezegd een aantal dingen te willen, anders te doen waar ik vrolijk van wordt.
Ik geloof dat het aardig lukt allemaal. Ik ben bezig geweest met yoga voor een bepaalde periode en nu ligt het even stil, maar ik wil het wel weer oppakken. Het hardlopen gaat top. Al best heel veel kmers gemaakt en de teller staat op 1219km nu. Mijn bucketlist heb ik volbracht om van Leiden naar Haarlem te lopen. Ik ben met Designe your one life begonnen en aardig wat punten opgeschreven. Yoga en hardlopen waren er twee van. Een ander punt was een droomhuis. Ik ben eens nagegaan wat voor mij mogelijk was en ik had zoiets van, ik zie wel. Wat rond gekeken naar de mogelijkheden en waar ik wilde gaan wonen. Dat was niet heel moeilijk, maar een woning naar je zin moet je ook wel tegenkomen. Nou dat was bij de vierde bezichtiging raak en was opslag verliefd op het huis en ondertussen woon ik er al bijna een maand. 1 augustus ging ik over. Van Haarlem naar Alphen aan den Rijn. Ik heb fijn gewoond in Haarlem en kijk terug naar een mooie tijd en kom er straks om te shoppen of op visite te gaan. Het is hier in Alphen prachtig en een leuke buurt en vlakbij m'n "zus" Inge en Esther. De uitgangspunten zijn vanuit hier makkelijker om overal te komen. Afscheid van Haarlem heb ik gedaan om vanuit mijn oude woning naar mijn nieuwe thuis te lopen. Dat ging echt top bijna 39km. Ik dit huis echt helemaal naar mijn zin inrichten. Ik heb al aardig wat gedaan, maar nog niet af. 
Een ander punt wat ik geschreven had dat ik terug wilde op de receptie bij een vestiging van mijn werk. Gewoon weer direct contact met klanten en helpen met hun auto voor wat dan ook. Ik heb het aanbod met beide handen aangepakt. De vraag was kan je invallen tot einde het jaar bij de vestiging Hoofddorp Citroën. Zij volmondig ja en nu al drie weken volop aan de gang. Ik wil mijn eigen weg hierin bewandelen zoals ik het zie en wil. Ik heb best veel ervaring in de autobranche dus dat komt goed. Ik heb tot eind het jaar de tijd om te laten zien wat ik kan. En zet me voor de volle 100% in. 
Ben ik tevreden? Ja echt wel. Een hele nieuwe start en echt met alles. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten