Toch wel vreemd hoor


Het is een gekke tijd. De hele wereld wordt getroffen door corona. Iets waar we nog geen grip op hebben en bizar hoe het zich verspreid. De beste remedie is afstand houden van elkaar, binnen blijven bij als het even kan en heel veel andere adviezen. Om verspreiding zoveel mogelijk te voorkomen. Je bent bang om besmet te geraken en bij een ongewenst kuch, niesen wordt je verschrikt aangekeken terwijl eigenlijk niemand ooit opkeek voorheen. Ik probeer zo min mogelijk contact te zoeken lichamelijk en dan maar op de app of anders. Het is maar zo, maar het voelt gek.

Het klinkt raar, maar het is net of ik weer in "de kast" zit. Niet naar buiten tenzij het moet. Alles moet op afstand en het liefst even geen contact. Natuurlijk is dat niet zo en ga gewoon boodschappen doen en naar het werk. Ik ga hardlopen en anders even een wandeling maken. Binnen zitten is niks en dat vind niemand. Maar we maken er het beste van. Ik denk aan alle getroffen mensen. Hoop op het beste voor hun.

Wat ik doe is zoveel mogelijk mijn weg te blijven volgen wat voor mij het beste lijkt. Het is uitkijken doen wat nodig is. Ik heb het hardlopen nodig en kijk uit waar ik loop en thuis doe ik wel aan oefeningen en mediteren. Een beetje yoga en duik de sauna in, want die heb ik thuis. Een luxe probleem. Muziek luisteren en films kijken. Ik had mij ingeschreven bij een aantal evenementen, maar die gaan niet door. Dan ga ik gewoon mijn eigen weg en zie het wel. Het is jammer, maar echt voor iedereen verstandig. Gezondheid gaat voor alles.

Moest het even kwijt. 2020 is maar raar begonnen, maar laten we toch positief gezind blijven. Ondanks alles blijf ik mijn dromen volgen.

Liefs Vicky ❤ 👄👄👄



Geen opmerkingen:

Een reactie posten