Een heel nieuw jaar



Dan is het alweer drie weken 2020.

Niks nieuws aan zal je wel denken en dat wordt het elk jaar die volgt. Klopt ook, maar de komende jaren die eraan komen zijn voor mij anders. Geen psycholoog meer, als het goed is geen operatie meer en nu lekker gaan genieten. Verder ga ik hier niks meer over zeggen.

Waarom een heel nieuw jaar.
Ik wil voor 2020 een speciaal jaar maken. Beslissingen nemen hoe en wat ik wil. Ik ben al begonnen met mediteren (leef je mooiste leven) dat kan je letterlijk nemen, maar er ook over nadenken. Ik heb er over nagedacht en veel opgeschreven waar ik vrolijk van wordt en welke invulling ik daar aan ga geven. Best leuk om te doen en geeft wel inzicht waar je heen wil gaan. Dingen die ik wil doen op korte termijn en/of dit jaar nog. Met een paar dingen ben ik al druk mee.
1) Ruimen. Dingen of spullen die ik niet nodig heb eruit gegooid. Heb de container in. Andere blij gemaakt met kleding, spelletjes, workouts en apparatuur. Uitgekozen waarom ik ze nog heb. Wat wil ik ermee en dan een keuze gemaakt. Ik ben daar bijna klaar mee.
2) Ik wilde met/voor mezelf totaal iets anders. Iets met stijl, krullen, maar niet te extreem. Drie weken geleden op de stoel en uiteindelijk de keuze gemaakt (was een emotionele confrontatie met mezelf) en gisteren was het zover en ik kreeg heel veel complimenten. Dank daardoor en super blij om.
3) Zoals sommige weten wilde ik terug op de receptie komen en met collega's vanuit de werkplaats de klanten helpen met en voor hun auto. Die ambitie zal wel misschien blijven, maar doordat ik totaal geen hoogte kreeg en mij ook iets geheel iets anders is aangeboden en na goed nagedacht EN ook heb mee gekeken een beslissing genomen om op CCA (centrale claim administratie) samen met Ellen voor alle vestigingen de claims te controleren en goed te keuren en in te dienen bij de importeur. Een job met veel verantwoordelijkheid vindt ik en voor mij totaal nieuw. Ik moet veel leren, maar ga mij er volledig voor inzetten. Dit ga ik twee dagen per week doen en de andere drie dagen blijf ik op KCC (klanten contact centra) mijn huidige werkzaamheden doen. Een uitdaging waar ik een mooie kans voor krijg.
4) Blessure vrij hardlopen en uiteindelijk de marathon van Amsterdam uitlopen. Plus aan veel evenementen meedoen en veel van mijn hardloop vrienden zien.
5) Meer tijd besteden om met vrienden af te spreken en daarin moet ik wel keuzes maken wat echt zal gaan lukken.
6) Ik ga straks ook beginnen met yoga wat ik een mooie aanvulling op mijn levensstijl vindt.

Hier ben ik al druk bezig. Gerealiseerd en er staan nog wat op mijn lijstje, maar dat is voor later. Een heel nieuw begin van mijn jaar.


Liefs Vicky 👄👄👄








Geen opmerkingen:

Een reactie posten