Nog twee weken



Ik ben echt aan het aftellen, wauw dat is toch wel snel gegaan eigenlijk. Het eerste half jaar is rap gegaan, maar achteraf gaat het rapper dan je zelf denkt. Je denkt er wel bij na en dan denk tjee nog zo lang? Nu nog maar twee weken..... nou 13 dagen nog eigenlijk. Er is best een hoop voorbij gekomen en er komt nog een hoop erna. Ik kijk er onwijs naar uit, naar de 15e. Ik heb deze dag gedoopt als mijn verjaardag. De dag dat ik geboren ben dat blijft omdat daar heel veel mee gemoeid gaat qua registratie en andere dingen. Ik zou mijn verjaardag gaan vieren op de 16e, maar dan heeft mijn dochter een dansuitvoering en dat laat ik echt niet schieten dus dan doe ik het de 17e. Wordt natuurlijk een weekend om niet te vergeten. Een week later zit bij mijn psycholoog voor het twaalf maanden  gesprek. Dan krijg ik ook de verwijzing naar de plastische chirurgie en dan het laatste gedeelte van mijn transitie. Ben er echt aan toe en laat niet over mijn heen lopen als zij het uit willen stellen in wat voor vorm dan ook. Ik heb mijn eigen fysiotherapeut die controleert of mijn bekken oké is. Tussen kerst en oud en nieuw nog elektrisch geëpileerd worden en in januari nog weer laseren met epileren. Dat moet wel genoeg zijn als ik nu kijk. De laatste week van het jaar lekker vrij en de laatste dingen aanschaffen en regelen dat als ik thuis kom van mijn operatie niets meer hoef te doen. Tot die tijd lekken nog sporten en kijken of dat ik nog de 30km aantikken kan. Verder vooral genieten van alles om mij heen.
Gisteravond een gezellig avondje gehad samen met Nathalie en Dion en haar moeder met hun vrienden die ik ook wel beschouw als vrienden. Hele leuke avond een leuk dobbelspel gedaan en een hele stapel cadeaus die we zelf gekocht hadden. Uiteindelijk blijft er natuurlijk geen cadeau meer op tafel en ieder heeft wel of geen cadeau. Gelukkig iedereen bedeeld en leuke spulletjes. Tussendoor natuurlijk lekker kletsen en wat drinken en hapjes erbij. Hebben we het over alles en nog wat en krijg het mooiste cadeau van de avond dat de lady in kwestie zegt dat ze dacht dat ik een biologische vrouw ben ❤, ze had wel mij horen praten, maar geen link gelegd. Wauw dat willen we allemaal horen. Was toch wel stil met deze vraag. Wilde niet echt deze avond over mij persoontje hebben en gewoon genieten van de avond, maar weet eigenlijk al dat het niet lukt. Nou ja ben erg blij met wat er op mij af komt en gezegd wordt. Mijn lieve vriendin weer gezien en heel fijn hoe we contact hebben.
Verder lekker oefeningen doen voor mijn stem en nu ook met een slangetje in een flesje water oefenen. Best wel grappig en in het begin er niks uit krijgen, maar ni gaat het goed. Ook de woordjes en zinnen blijven oefenen. Heb daar niet altijd zin in, maar het meeste van de tijd wel. Ben te moe ervoor op sommige dagen, maar daar komen we ook wel weer overheen. Slaap de afgelopen dagen weer beter gelukkig.

Liefs Vicky 👄👄👄


 .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten