Het jaar 2017 ruilen voor 2018



Ja en dan is dit de laatste dag van het jaar. Best wel weer snel voorbij gegaan. Een heerlijk jaar dat ik mensen mag ontmoeten en met een fijn gevoel gesprekken mag voeren over van als en nog wat zonder maar één ongewenste blik, gewoon zoals het hoort. Dit jaar vier gesprekken gevoerd met mijn psycholoog waar je gewoon ontzettend blij van wordt. Het feit dat hij achterover geleund op de stoel zit stel mij erg op mijn gemak. In het laatste gespekt al alles had ingevuld en doorgestuurd had naar de plastische chirurgie zegde al genoeg. Bij de controles bij de assistenten gaan ook goed en ga er tevreden vandaan. Alles geregeld voor mijn aankomende operatie en wanneer ik een datum weet kan ik de laatste dingen gaan regelen. Dat ik mijn dochter vaker ga zien is een mooi teken hoe zij zich voelt naar mij toe. Dat mijn zoon dit jaar goed bezig is in zijn ontwikkeling stemt zeker goed. Natuurlijk Mandy ook niet te vergeten. Niet te vergeten dat moeders er ook voor hun is. Ben ontzettend blij met mijn vrienden die ik nu heb. Even een belletje of op de app. We gaan bij elkaar langs als het kan uiteraard. Ook zijn er mindere dingen dat ik sommige personen niet meer zie en voor sommige ga ik nog eens aan. Verder is dat mijn keuze ook en heb daar vrede mee. Je kan niet met iedereen omgaan zoals zij of ik dat wil, dan is de keuze snel gemaakt.
Vorig jaar oktober heb ik mijn hardlopen weer opgepakt en super blij dat ik dat gedaan heb. Komt nog bij dat ik ook de halve marathon van Haarlem wilde lopen en samen met Richard volbracht en zo blij. Geniet er nu nog van. Totaal vanaf oktober 905km gelopen en dit jaar 827km. Wauw nooit gedacht. Nu nog de 30km lopen voordat ik mijn operatie heb. Maar dat komt goed, geloof me.

Wat komt er komend jaar? Iig hardlopen en een groepsgesprek waarbij ook nog controle is voor bekkenbodem en genitaal schoon is. Als dat oké is kom ik op de wachtlijst terecht. Wel gek een wachtlijst ..... 8 weken is dat nu. Hoop straks niet ineens langer. Je kan beter gelijk een afspraak inplannen. Je weet wel wie wel in aanmerking komt en wie niet dacht ik zo maar. Nou ja dat zijn de voorwaarde van het genderteam. Na de operatie is het alleen maar herstellen, herstellen en herstellen. Ben benieuwd hoelang ik daar over ga doen. Ik zie wel. Komt goed zeg ik dan maar.

Nu ga ik genieten van de laatste avond van het jaar en op naar het nieuwe.

Fijne jaarwisseling en een super 2018

Liefs Vicky 👄👄👄


Geen opmerkingen:

Een reactie posten