Een jaar later. Waar sta ik nu

Toen ik net terug keek wanneer ik voor het laatst iets geschreven had was dat al even geleden. Dat is voor mij wel positief om niet alles meer te schrijven, maar jullie meelezers niet zo natuurlijk.

Een jaar geleden schreef ik dat ik een totaal andere weg ben ingestapt. Waarmaken waar ik ben begonnen. Een prachtig jaar waar ik met grote trots op terug kijk. Waar iemand een paar keer over nadenkt of je er wel goed aan doet en blijven zitten waar je zit of de wijde wereld in stapt. Wat als je (transgender) bent en je wilt verder. Ik voel me totaal niet. Ik ben 100% vrouw met een verleden die voor iedereen verschillend is. Die van mij dus ook. Ga er zeker niet mee te koop lopen. De wereld ligt aan m'n voeten dus waarom zou je het vertellen. 

Ik ben nu een vol jaar verder en werkgericht als service adviseuse bij autobedrijf Motorhuis mijn eigen weg bewandeld. Waar ik direct met klanten in contact kom. Aan de balie als telefonisch of per e-mail. Waar ik in 2016 ben gestopt en nu weer met volle teugen geniet. Elke klant is verschillend en merk ook wel dat sommige extra kijken en dat doet me niks. Ik kijk gewoon terug en lach. Door de telefoon gaat dat ook goed in zekere zin (90%) en vertel als men de auto komt ophalen dat ik contact had met ze. Als ik ze dan gesproken had. Geen enkel persoon vraagt verder of durft het niet dan. Vragen staat vrij zeg ik dan, maar blijft uit. 

Een prachtig jaar gehad met veel enthousiasme erin gedoken en soms met verbazing achter me gelaten. Dat mag ik wel zeggen van mezelf. Complimenten alom en natuurlijk heb ik ook wat laten vallen en gaat niet zoals verwacht, maar dat kan ik op één hand tellen. Klanttevredenheid en klantgericht staat bij mij voorop. Ik adviseer op mijn manier en niet die van een ander. Dat is wat ik wil. Omdat ik in diverse vestigingen gewerkt heb zie wel dat ieder een eigen manier van werken heeft en dat maakt het zo leuk. De andere met mijn visie erbij maakt het dat je werk leuk blijft. Opel en Citroën zijn mijn merken en met Fiat compleet. En natuurlijk ook andere merken. 

Nu na 6 maanden Citroën en 10 maanden Opel ga ik verder in Citroën en daarbij de DS Line (ook Citroën) nieuwe uitdaging, nieuwe gezichten en ga er met goed vertrouwen in. Natuurlijk is het even zoeken, maar dat komt goed. 

Als vrouw in de autobranche op de receptie geeft een extra waarde naar de klanten heb ik gemerkt. Krijg ik ook te horen van mijn directe collega's. 

Dit was mijn laatste dag bij Motorhuis Alphen. 👇



Geen opmerkingen:

Een reactie posten