Stapje voor stapje naar herstellen



De dagen gaan redelijk snel voorbij en dat is best prettig. Daar zit nog best een periode van genezing bij, want dat duurt wel even. Zes weken zeggen ze en hou mij daar wel aan. Ik probeer rond negen รก half tien toch wel naar bed te gaan. Alles klaarzetten voor "mijn" half uurtje. Dat is echt voor mij en wil daar maximaal van genieten. Dat lukt ook zeker en lijkt dat ik hierin ook wel kleine dingen merk in mij. Genezing of genot het is beide erg welkom. Eer dat ik dan slaap is dan rond elf. 's Morgens dito hetzelfde en zie wel hoe laat ik wakker wordt en eruit kom. Meestal ben ik ook rond half elf beneden. Heb mijn half uurtje gehad en heerlijk onder de douche geweest en dan eten klaar maken en koffie erbij. Dan ook rustig wakker worden op bed beneden en dat heb ik dan wel nodig. Ben vanaf wakker worden nu gewoon een dikke anderhalf uur verder. Voor nu okรฉ en straks als ik ga werken ga ik pas dingen veranderen en aanpassen. Verder op de dag een beetje tv kijken en lopen in huis boekje lezen en natuurlijk op Facebook. Geen bankhangen, want de bank is te zacht. Gewoon op bed en op een harde stoel. Daar nu maximaal een anderhalf uur achter elkaar in gezeten en dat is genoeg nu. Probeer buiten stukjes te gaan wandelen en steeds een beetje verder en voelen hoe dat gaat. Daarna ook weer rust en nog even een dutje doen. Omdat ik dat gewoon nodig heb. Het is ook pas 17 dagen gelden dat ik geopereerd ben.
Onwijs fijn dat ik hulp heb en dat ze mij steunen. Fijn dat ik dan ook aanspraak heb. Kan gezellig bellen en heb visite gehad.
Aankomende dinsdag middag controle in het vumc Amsterdam en ik heb nog wat vragen en ben benieuwd wat ze zal zeggen. Kom bij mijn eigen chirurge en dat is wel prettig. Zo blij wat ze gedaan heeft en maakt mij dat ik meer mag gaan genieten van het leven. Nu nog meer. Wat ik nu voel in mij wil ik weten of dat ook daadwerkelijk klopt. Kleine dingen en van zulke grote waarde.

Gelukkig? Ja echt wel!!!! ❤

Liefs Vicky ๐Ÿ‘„๐Ÿ‘„๐Ÿ‘„

Geen opmerkingen:

Een reactie posten